חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

לאור המצב - מאות מפגינים מול בית ראש הממשלה

 

מאות בני אדם הגיעו הערב (ב’) למפגן תמיכה בחיילי צה”ל וכוחות הביטחון וקראו לראש הממשלה נתניהו לתת לצה”ל לנצח ולהמשיך במערכה הצבאית עד כתישתו המוחלטת של ארגון הטרור חמאס והפורעים הערבים ברחבי הארץ.

 

מאות מפגינים מול בית רוה"מ: "ביבי אל תפקיר אותנו- תן לצה"ל לנצח:

מאות בני אדם הגיעו הערב (ב’) למפגן תמיכה בחיילי צה"ל וכוחות הביטחון וקראו לראש הממשלה נתניהו לתת לצה"ל לנצח ולהמשיך במערכה הצבאית עד כתישתו המוחלטת של ארגון הטרור חמאס והפורעים הערבים ברחבי הארץ.

המפגינים, אשר הגיעו מכל חלקי הארץ, בין השאר מהערים המעורבות שספגו טרור עצום, דרשו לטפל מיידית בטרור המשתולל בערים המעורבות, לפרק לאלתר את קיני הטרור, להכריע את חמאס וכן להחזיר את חיילי צה"ל הנעדרים אשר בידי חמאס הבייתה.

בין ארגוני המחנה הלאומי שהשתתפו בהפגנה ניתן למצוא את : תנועת "אם תרצו", ישראל שלי, מטה תושבי רמלה, קהילת לוד, אריאל, נחלה , פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות, עוטף תחנה מרכזית ועוד.

מתן פלג יו"ר תנועת "אם תרצו" אמר בהפגנה:
"ראש הממשלה ושאר מקבלי ההחלטות חייבים להבין שמדיניות דחיית הקץ כשלה כשלון חרוץ. ההמנעות להתמודד עם כמות הנשק הבלתי חוקי במגזר הערבי, ההמנעות להתמודד עם תופעת הפלסטיניזציה במגזר הערבי, כולל החשש להתמודד עם התעצמות החמאס- חד הם. אם נמשיך להתחמק מזה נמצא את עצמנו במלחמת אזרחים. אם לא היום אז בעוד חמש שנים. הכתובת על הקיר.
אנו קוראים למבצע לאיסוף כל הנשק הבלתי חוקי, הגשת כתבי אישום חמורים נגד המשתתפים בפרעות, השמדת כל בכירי חמאס ותשתיות ארגון הטרור".


הראל שוהם, חבר מועצת העיר רמלה וראש מטה תושבי רמלה אמר בהפגנה:
"לא ניתן למסע הדה לגיטימציה הזה להמשיך. כבר כמעט שבוע אנחנו סובלים מיריות , נפצים , הצתות וזריקות אבנים - טרור של ממש. ראש העיר , בשיא חוצפתו , משדר לכולם "עסקים כרגיל" כאילו העיר רגועה ושקטה ואם יש קצת בלאגן ,זה כמובן רק בגלל "המתנחלים".
אנחנו בעד דו קיום , אבל דו קיום זה לא שצד אחד עושה מה שהוא רוצה והצד שני הוא בשר תותחים כבר כמה שנים. נעשה הכל כדי לשנות את המשוואה הזו.
שלום לא עושים בסולחות מדומות בנוכחות צד אחד בלבד.
תתנצלו, תשלמו את הנזקים, תוציאו את הנשקים ואז יהיה על מה לדבר - לא דקה אחת לפני".

ריבי אברמוביץ, מלוד אמרה:
"נרקמה ברמת אשכול קהילה יהודית משובחת ולמדנו עם השנים לחיות עם שכנינו הערבים ביחד ולחוד. חשבנו שאנחנו נמצאים במקום שנותן את התקווה למדינת ישראל, שאנחנו מראים איך חיים בדו קיום.
ראינו את פרצופם האמיתי של שכנינו. הם מכרו אותנו לפורעים וחלקם פרעו בנו בעצמם. עברנו פוגרום קשה בו ניזוקו רכבים ונשרפו כליל, בקתבים נזרקו לעבר בתים ומוסדות בשכונה, נרגמנו באבנים, בתי הכנסת הקדושים בשכונה שלנו הוצתו! פינינו פצועי ירי ודקירה ובנס לא ספרנו גופות!!!
גם אם התקשרות מציגה לכם תמונת מצב רגועה, המצב עדין מאוד נפיץ ויכול להתלקח כל רגע. הערבים עדיין אוגרים אמצעי לחימה במסגד כג מוטות, סכינים ואבנים.
אני כרגע לא יכולה להחזיר את בנותי לביתם!
אם לא תהיה פעולה משמעותית למיגור העברינים פה בלוד, לאיסוף הנשקים הלא חוקיים, להשליט מחדש את השקט, מדינת ישראל כולה תהיה בבעיה".

נדב קלינגר , נציג מטה מאבק לוד:
קורא לביבי לא לעצור להמשיך למצבע חומת מגן להוצאת כל הנשק הלא חוקי בלוד

הרב פנחס עציון מנהל חינוכי מכינת בני דוד עלי: לא חוזרים בלי הבנים . הם מנסים לפגוע בכבוד ישראל ואנחנו אומרים עם ישראל חי ויחיה ימשיך ויתעצם . התברר השבוע מה שאולי שכחנו אבל קיים למעלה ממאה שנה . כל הארץ חזית . לוד צומת תפוח ושדרות . והתשובה האחת לכל זה . להגיד ברור . חזרנו לפה כדי להישאר ולהיות אנחנו . ולכן אנחנו מחזקים את רוהמ ואת הרמטכל שרוצים לנצח . ומנצחים קודם כל שמחזירים את הבנים".

שרה העצני כהן, יו"ר ישראל שלי:
"ממשלת ישראל הפקירה את תושבי הערים המעורבות. אנחנו דורשים לשים סוף למחדל הזה, לא על ידי שקט רגעי אלא על ידי טיפול שורש, איסוף הנשק הבלתי חוקי והטלת עונשים כבדים על הפורעים הערבים.
לא ננוח עד שאחינו ואחיותינו יוכלו לגור בביתם בשלום ובשקט".

בועז קוקיא, סא"ל במיל ואביו של רון הי"ד החבר בפורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות ונפגעות הטרור אמר בהפגנה כי: "אני מחזק את ידי ממשלת ישראל וכוחות הבטחון במלחמה מול האויבים מבית ומחוץ.
המדינה על שלוש הרשוית שלה, חייבת לטפל בטרור ופשיעה בחברה הערבית, באותן עוצמות כמו הבטחון הלאומי.
המבחן הוא מאמץ מירבי אשר יוריד הטרור והפשיעה ויציל חיי אזרחים".

קרדיט צילום: תנועת "אם תרצו".

לפרטים נוספים:
אודי טנא
0505-723361

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים