חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

טל אוחנה, מנכ”לית החכ”ל החדשה

 

לאחר שהודיעה מיכל ענבר פרפרי על סיום תפקידה כמנכ”לית החכ”ל, אישר בשבוע שעבר דירקטוריון החכ”ל את מינויה של טל אוחנה, אשר שימשה עד כה כמנכ”לית תאגיד ”מי מודיעין”. אוחנה, אשר תיכנס לתפקידה החדש בתחילת חודש פברואר, מביאה עימה ניסיון עשיר בניהול והנעת מערכות מורכבות.

 

טל אוחנה, מנכ"לית החכ"ל החדשה

לאחר שהודיעה מיכל ענבר פרפרי על סיום תפקידה כמנכ"לית החכ"ל, אישר בשבוע שעבר דירקטוריון החכ"ל את מינויה של טל אוחנה, אשר שימשה עד כה כמנכ"לית תאגיד "מי מודיעין". אוחנה, אשר תיכנס לתפקידה החדש בתחילת חודש פברואר, מביאה עימה ניסיון עשיר בניהול והנעת מערכות מורכבות.

בחמש השנים האחרונות, שימשה אוחנה כמנכ"לית תאגיד "מי מודיעין", תאגיד המים והביוב של מודיעין מכבים רעות. בתפקיד זה, הובילה במסגרת הסכם הגג לבניית 12 אלף יחידות דיור בעיר את תהליך הנחת תשתיות המים והביוב צמודות, ותשתיות על בעיר מודיעין מכבים רעות מול רשות מקרקעי ישראל עד למימושו בפועל עד עצם היום הזה. כמו כן, הובילה את ייעול משק המים העירוני עם טכנולוגיות חדשניות להתרעה, גילוי מוקדם ואיתור של נזילות מים סמויות ושיפור השירות לתושבים, הסטת קווי ביוב מאספים של שפכי העיר והאיזור בהתאם לתכנית מתאר ארצית בתיאום עם הרשויות וגורמי הרגולציה. בעברה, הקימה אוחנה את תאגיד "מי לוד", משלב הייזום והפרדתו מאגף מים וביוב בעיריית לוד ועד לתפעולו כתאגיד עצמאי הנותן שירותי אספקת מים וביוב באופן מלא לתושבי לוד.

אוחנה הינה תושבת העיר, בעלת תואר שני MBA במנהל עסקים במגזר הציבורי, תואר ראשון LL.B במשפטים ותואר ראשון לראיית חשבון.

חיים ביבס, ראש העיר: "אני מברך את טל על כניסתה לתפקיד החדש. בפני טל עומדים אתגרים גדולים ומעניינים, בעיר שקצב התפתחותה מהיר במיוחד. גולת הכותרת היא כמובן בנייתה של שכונת מורשת, שתהווה שכונה גדולה ומסקרנת עם פארק ארכיאולוגי מרשים וכמובן, פיתוח עירוני שיבטיח איכות חיים גבוהה לתושבים, וזאת לצד פרויקטים רבים נוספים שאנו מבצעים בעיר במלוא התנופה גם בתקופת הקורונה. אני בטוח שיכולותיה וכישוריה הגבוהים של טל יבואו לידי ביטוי בתפקידה החדש ושהחכ"ל תמשיך להוביל במלוא המקצועיות והיצירתיות את התפתחותה של העיר למען התושבים".

טל אוחנה, מנכ"לית החכ"ל: "אני מודה על הבעת האמון שניתנה בי ועל האפשרות להיות חלק בפיתוח העיר שאני כ"כ אוהבת. פעילות החכ"ל מיועדת להיטיב עם התושבים במגוון דרכים. אני מתרגשת ושמחה על האפשרויות לתרום בתחום".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים