חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

המורה המצטיינת: דיצה שוהם ממדרשת אמית מודיעין

 

המורה דיצה שוהם ממדרשת אמית מודיעין היא המורה המצטיינת של רשת אמית. שוהם נבחרה כמורה המצטיינת לשנת התשפ”א כנציגת קהילת ירושלים בין מובילי תורת חיים בישיבות באולפנות ובתיכונים הדתיים ברשת אמית.

 

המורה המצטיינת: דיצה שוהם ממדרשת אמית מודיעין

המורה דיצה שוהם ממדרשת אמית מודיעין היא המורה המצטיינת של רשת אמית. שוהם נבחרה כמורה המצטיינת לשנת התשפ"א כנציגת קהילת ירושלים בין מובילי תורת חיים בישיבות באולפנות ובתיכונים הדתיים ברשת אמית.

"הזדמנות לומר תודה מקרב לב על מקצת מהנתינה, היצירה והמנהיגות שלך", כתבו ד"ר אמנון אלדר מנכל רשת אמית ודני רהט סמנכ"ל הרשת, החתומים על התעודה. "תודה על ההשקעה, האכפתיות ואהבה בתוך כל פרטי העשיה. תודה על הראיה הכוללת והיכולת להוביל מהלכים משמעותיים".

ליאת וגשל, מנהלת מדרשת אמית מודיעין: "אנו מאוד גאים בדיצה על הבחירה בה. דיצה היא פנומנלית בתחומה, עוסקת בתחום תורת חיים ומייצרת דרכים רבות עבור הבנות בצורה יצירתית ביותר כדי לחברן לעולם של תורה ותפילה. אנו במדרשה רואים שליחות בחיבור הבנות לעולם התורה, בנותינו מצטיינות בתחומי המדעים והאומנויות ואין סיבה שלא תצטיינה גם בתחום התורה שהוא תורת חיים הנוגע לכל תחום בחייהן. בזכות דיצה, המדרשה מובילה בתחום ומייצרת תוכניות לימוד ייחודיות החל מגמרא בשכבה ז ועד עבודת חקר ממירת בגרות במחשבת, דרך שיח תפילה מדי בוקר ועוד. תחום תורת חיים נמצא בלב העשייה החינוכית שלנו וחובר לתחום החברתי, הלימודי, היזמי והריגשי. זכינו שדיצה שוהם היא ראש בית המדרש שלנו".

בתגובה לזכייה אמרה דיצה שהם: "עולם בית המדרש הוא עולם שיש בו מקום לשיח ומפגש אישי, מקום של עמל תורה ומאמץ, מקום של חיבור ביני לבין התורה ובין התורה לעולם של כל אחת. מקום של דרישה ופסיקה ובתחום המבוסס על תשתית של מחוייבות ונאמנות. במדרשה אנו מבקשות לעודד את התלמידות ללמידת עומק והתבוננות אישית בחבורות לימוד ובפן האישי, אני מאמינה שיש לכל אחת מקום בעולם לימוד התורה וקוראת לכל אחת ’לכתוב את המדרש הפרטי שלה’ בדיבור ויצירה".

בתמונה: דיצה שהם מקבלת את התעודה מידי אתי אורלב, סגנית ראשת החמד

קרדיט צילום תמונה: עמיחי שוהם

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים