חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

החל מיום רביעי גם תלמידים השבים מחו”ל יחוייבו בבידוד

 

היום (21.12) החליט קבינט הקורונה על סגירת השמיים בעקבות גילוי הזן החדש של נגיף הקורונה.

 

היום (21.12) החליט קבינט הקורונה על סגירת השמיים בעקבות גילוי הזן החדש של נגיף הקורונה.

בנוסף להחלטה שהתקבלה אתמול בעניין המגיעים לישראל מבריטניה, דנמרק ודרום אפריקה שהועברו למלונית לצורך בידוד, התקבלו עקרונית ההחלטות הבאות:

1.       החל מיום רביעי 23.12.20 בשעה 14:00, ישראלים השבים מחו"ל, מכל המדינות, יחויבו בבידוד במלוניות ל-10 ימים (עם 2 בדיקות) או 14 יום ללא בדיקות.

2.       השבים מחו״ל ב-48 השעות הקרובות (למעט מבריטניה, דרום אפריקה ודנמרק) יחויבו בבידוד ביתי ויונחו לבדיקה בקהילה בסיוע ״כנפי חיל״ תוך 48 שעות (משך הבידוד - 10 ימים עם שתי בדיקות או 14 ימים ללא בדיקות).

3.       עד להחלטה אחרת, מאומתים מקרב החוזרים מחו״ל, מכל המדינות, יחויבו בידוד במלוניות חולים.

ההחלטה תקפה ל-10 ימים, עם אופציה להארכה, ותובא מיידית לאישור ועדת החוקה.

יש לשים לב כי החלטות אלה תקפות לכל גיל, כולל ילדים ותלמידים/ות שחזרו מחו"ל ואינם רשאים לחזור למוסדות החינוך לפני תום הבידוד.

ראש העיר רמי גרינברג "מדינת ישראל נוקטת במשנה זהירות בכל הקשור לנגיף הקורונה ועושה כל שניתן כדי לצמצם את התחלואה. החלטת קבינט הקורונה על סגירת השמיים וההחלטות בנושא הבידוד, מחייבות את כולנו לפעול בהתאם להנחיות על מנת להימנע עד כמה שניתן מסגר נוסף. גם תלמידי ותלמידות הגנים ובתי הספר, במידה וטסו לחו"ל מחויבים בבידוד ובשמירה על ההנחיות. אנא הקפידו על ההנחיות החדשות ושמרו על בריאות היקרים לכם".

 

בכל שאלה ניתן לפנות למשרד הבריאות 5400* וכן לחמ"ל הקורונה העירוני 03-7738512

 
 
 
 
 
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים