חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

חשד למקרה התעללות בגן פרטי בעיר

 

לפני כשבוע דווח למינהל החינוך בעיריית פתח תקוה כי ישנו חשד להתעללות בגן פרטי בעיר. עם קבלת הדיווח, הנחה ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג את מנהלת היחידה לפיקוח על המעונות (לגלאי לידה-3) בעירייה, להגיש תלונה במשטרת פ”ת בגין החשדות.

 

הודעת דוברות עיריית פ"ת (15.12): חשד למקרה התעללות בגן פרטי בעיר

לפני כשבוע דווח למינהל החינוך בעיריית פתח תקוה כי ישנו חשד להתעללות בגן פרטי בעיר. עם קבלת הדיווח, הנחה ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג את מנהלת היחידה לפיקוח על המעונות (לגלאי לידה-3) בעירייה, להגיש תלונה במשטרת פ"ת בגין החשדות ואכן כך נעשה. ממצאים נוספים שביססו את החשד הוגשו ביום ראשון האחרון למשטרה כאשר במקביל העירייה עומדת בקשר עם ההורים ונותנת מענה לצרכים שלהם ושל הילדים.

יודגש כי מדובר ביחידה ייחודית לעיריית פתח תקוה אשר מטפלת בעיקר במעונות וגנים פרטיים. היחידה הוקמה ביוזמת עיריית פ"ת בשנתיים האחרונות לאור מקרי התעללות שנחשפו בערים שונות בארץ. פעילות היחידה לפיקוח על המעונות בעירייה הוכיחה את עצמה במקרים אחרים שהתרחשו בתחומי הרשות בעבר וכן גם במקרה המדובר.  

נציין כי במסגרת פעילות היחידה יוצאים מפקחים לביקורי פתע במעונות הפרטיים ואף משמשים כתובת לפניות הורים. ליחידה מגיעות פניות רבות מצד ההורים שחוששים כי קיימת התנהלות שאינה הולמת, היחידה יוצאת לשטח לבדוק מקרוב במה אמורים הדברים ובמידת הצורך גם מעבירה מידע למשרד העבודה והרווחה לטיפולם. במקרים מסויימים גורמי היחידה ניגשים במיידי להגיש תלונה במשטרה. כמו כן, היחידה לפיקוח על המעונות בעיריית פ"ת, פועלת מול המעונות להתקנת מצלמות בהתאם להוראות החוק ודואגים להימצאות אישור להפעלת מעון מטעם משרד העבודה והרווחה, הכרוך בקיום קורסי עזרה ראשונה, קורסי התנהלות בטוחה ואישורי משטרה לצוות הבא במגע עם הילדים. לאור היחודיות של היחידה בארץ, הוחלט לראשונה, כפיילוט, להעניק לעובדיי העירייה סמכויות של מפקחים מטעם משרד הרווחה.

לתיאום ראיונות עם ראש העיר - שגיא: 0504991590

 

בברכה,

שגיא פרלמוטר,

מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרוייקטים (לשכת הדובר)

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים