חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות תל אביב והסביבה >>

ביה”ח שיקומי רעות מציג: החוקרת הצעירה של הקורונה

 

בזמן שטובי המוחות מסביב לעולם עובדים על חיסון לנגיף הקורונה, הנה יוזמה מקורית ויוצאת דופן של נציגת ילדי דור הקורונה

 

יעל חזה מתל אביב, בתה של עובדת בביה"ח שיקומי רעות, החליטה לשלוח מכתב אל ד"ר אורית שטיין רייזנר, מנהלת רפואית מ"מ מנהל בית החולים, ובו סיפרה לה על התרופה שמצאה לחיסון לנגיף והצעתה לטיפול המומלץ.

"היה לי רעיון לתרופה לקורונה", כתבה הילדה. "זה נשמע מצחיק אבל אני רצינית. הסימנים לקורונה הם כאבי גרון, שיעול  ודלקת ריאות. אז אם נחבר את כל התרופות יחד, אז אולי זאת תהיה התרופה.
התרופה לכאבי גרון היא כדורי מציצה, התרופה לשיעול היא סירופ נגד שיעול והתרופה לדלקת ריאות היא אטיביוטיקה. "צריך שני חולי קורונה מתנדבים. אני רוצה לנסות על אחד לערבב את כל התרופות ועל השני תתני תרופה אחר תרופה. מקווה שנצליח ואז נראה מה עובד".

ד"ר שטיין רייזנר, שקיבלה את המכתב יוצא הדופן, לא יכלה להישאר אדישה והזמינה את הילדה למשרדה כדי להודות לה באופן אישי על היוזמה והחשיבה המקורית.
ד"ר שטיין רייזנר: "משמח לראות כיצד בכישרון רב, הדור הצעיר שגדל בתקופה לא פשוטה זו, מציג רעיונות מקוריים ומגלה מעורבות רבה בנעשה. הצוות כאן מצטרף לתקווה של הילדה כי בקרוב יימצא חיסון לנגיף ונשוב כולנו לשגרה היומיומית שכל כך חסרה לנו. אני מאחלת ליעל גם בעתיד להמשיך להיות פורצת דרך ולא להפסיק לחלום על דרכים לתקן את העולם ולסייע לקהילה".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים