חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

היפוך מגמה? 8 תושבים נמצאו חיוביים ביממה האחרונה

 

אחרי תקופה ארוכה בה היה הרושם שאנו מתקרבים לאפס הדבקות, הקורונה  ממשיכה לתעתע. 8  נדבקים ביום אחד.  על פי המידע ממשרד הבריאות אנו רואים, כי ישנה מגמה של עלייה במספר התושבים שנמצאו חיוביים לנגיף ביומיים האחרונים. והפעם אגב, ההדבקות מקורן מהבית

 

רק ביממה האחרונה התווספו שמונה תושבים, שנמצאו חיוביים לנגיף. מהרשימה הוסרו תושבים שהחלימו ותושבים שאינם גרים בעיר לכן, נכון להיום, יש 42 תושבים המוגדרים חיוביים לנגיף. אנו מאחלים לכולם בריאות והחלמה מהירה!
מתחקור וניתוח המידע האפדימיולוגי שנעשה מול התושבים שאובחנו בימים האחרונים עולה, כי כמעט כולם נדבקו בבית, כתוצאה ממגע ישיר עם בני המשפחה שהיו מאובחנים חיובי לנגיף. עלינו להקפיד הקפדה מלאה בנושא הבידודים בבתים ולא לבוא במגע עם שאר בני הבית.

▪️אנו מדגישים, שאדם שנמצא ליד חולה מאומת חייב להיכנס מיידית לבידוד למשך 14 ימים מיום החשיפה לחולה. הבידוד יימשך גם אם תוצאת הבידקה של המבודד תהיה שלילית ולא לבוא במגע עם שאר בני הבית!
▪️ אנו מעדכנים, כי גן שובל נסגר עקב בידוד מניעתי בעקבות ילדה, שהוריה נמצאו חיוביים לנגיף. הילדה תבצע בדיקה בהקדם.
▪️אנו שמחים לבשר כי נמשכת ההכשרה העירונית של עובדות אשר יוכשרו לבצע חקירות אפידמיולוגיות, דבר שיחזק את מערך השליטה שלנו בקטיעת שרשרת ההדבקה של הנגיף.
בני משפחה אשר באים במגע עם מבודד מחוייבים לשהות גם כן בבידוד, לא לצאת למרחב הציבורי, גם אם התוצאה בבדיקת הקורונה של המבודדים שלילית. רק כך נוכל לקטוע את שרשרת ההדבקה מאחד לשני.
ניתן להתעדכן בכל עת בנתוני התחלואה בעיר באמצעות המערכת העירונית המתקדמת ובה מידע מעודכן על מצב התחלואה בעיר. המערכת מרכזת נתונים בזמן אמת על מספר התושבים שנמצאו חיוביים לנגיף וכוללת פילוח לפי שכונות, מוסדות חינוך, מגמות התחלואה ועוד.
לכניסה למערכת- https://katzr.net/28ed72

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים