חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

האם אנחנו בדרך לבית ספר לחינוך חילוני-דתי?

 

אגף החינוך היסודי בניהולה של טלי טולדנו בוחן את האפשרות לפתוח בית ספר יסודי צומח המשלב למידה משותפת לתלמידים מזרמים שונים - דתיים, מסורתיים וחילוניים

 

בית הספר הצומח יאפשר תכנים וחוויות של הזהות הישראלית והיהודית על כל גווניה, ויהיה  בית ספר פלורליסטי – קהילתי. ביה"ס ייפתח ככל הנראה בשכונת פסגת הדר.

ראש העיר רמי גרינברג: "עיר כה גדולה ורב גונית כמו פתח תקוה בהחלט בשלה להקמת בית ספר בו ילמדו תלמידות ותלמידים מכל הזרמים, בית ספר בו ישולבו תכנים בנושאי מדעים, תרבות ויהדות ויתאים לכל המבקשים לחנך את ילדיהם באופן פלורליסטי וקהילתי. אנו נבחן את הנושא לעומק, נבדוק האם הביקוש מספק לפתיחת בי"ס ונפעל עפ"י הממצאים".

מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ הוסיף: "אנו כרגע רק בשלבי ייתכנות ובדיקת האפשרות להקמת בית ספר פלורליסטי בדומה לערים אחרות בהן חיה אוכלוסייה מגוונת כמו אצלנו בעיר".

בשלב זה יתקיים מפגש ראשוני בזום למתעניינים ביום שלישי 17.11.2020 בים השעות 19:30-18:1. האירוע יתקיים במעמד רה"ע רמי גרינברג, ראש מינהל החינוך רון כץ ובהשתתפות הרב מיכאל מלכיאור, נשיא "מיתרים", ד"ר רינת בדואי היימן מנכ"לית "מיתרים" ונציגי מינהל החינוך.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים