חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

קבוצת נערים א` של עירוני מודיעין עלתה לליגה הארצית

 

קבוצת נערים א’ שהובילה את טבלת הליגה, ערב השבתת הליגות בגלל נגיף הקורונה,הוכתרה השבוע כאלופה והבטיחה את עלייתה לליגה הארצית, עם החלטת ההתאחדות לסיים את עונת המשחקים 2019-2020. כעת לעירוני מודיעיןשלוש קבוצות נוער בליגה השנייה

 

קבוצת נעריםא’, אותה מוביל המאמן תומר רטמן, מורכבת כולה משחקני שנתון 2003. הקבוצה סומנה בשלבים מוקדים של העונה כמובילה והצליחה לשמור על מעמדה ולטפס לראש הטבלה. במהלך העונה התמודדה הקבוצה עם מועדונים וקבוצות ברמה גבוהה וכעת לאחר 17 מחזורים סיימה את העונה עם 42 נקודות, שש נקודות יותר מהקבוצה שבמקום השני ועם הפרש שערים מדהים של 64 שערי זכות לעומת 13 שערי חובה. 13 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ורק הפסד אחד.

במהלך חול המועד פסח הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי הוחלט לסיים את כל הליגות מלבד הליגות המקצועיות. לצד החלטה זו נקבע כי כל הקבוצות המדורגות במקום הראשון יוכתרו כאלופות ויעלו ליגה בהתאם לתקנון ההתאחדות. בהמשך להחלטה זו הוכתרה השבוע קבוצת נערים א’ כאלופה והיא עלתה לליגה השנייה.

הקבוצה מורכבת משחקנים בגילאי 17-16 שגרים בעיר וגדלו והתפתחו במועדון. כאשר לצד ההשקעה על הדשא התלמידים משקיעים רבות גם בבית הספר ומרביתם אף לומדים 5 יחידות במתמטיקה או פיזיקה ומובילים בלימודים, לפחות כמו במגרש ובכך הם מהווים דוגמה לחומר האנושי האיכותי שקיים במועדון ובמודיעין מכבים רעות בכלל.

אופק אביבי, נדב ברהל, ניב בוטבול, אמיר בוקובזה, שגיב בוקובזה, ניתאי בכר, רון בן ישי, גיל עבאדי, שניר היימן, דביר חדד, דניאל כהן, דניאל כהן, בן כרמל, אביב לוי, עידו לוי, עופר מוכתר, צור דניאל מרום, עידו ניר, יהונתן רזניקוב ואלון שמיר.

בעירוני מודיעין מברכים על העלייה של הקבוצה כאשר לראשונה בתולדות המועדון יש כעת במחלקת הנוער שלוש קבוצות בליגה השנייה: קבוצת הנוער, נערים ב’ וכעת גם נערים א’. עובדה המקדמת את המועדון וממקמת אותו בשורה אחת עם מועדונים מובילים בישראל.

מ"מ ראש העיר, שלמה פסי ויו"ר עירוני מודיעין, אלי סבח: "העלייה של קבוצת נערים א’ מביאה כבוד גדול לעיר ובהחלט ראויה ואנו מברכים על כך. השחקנים התמודדו במהלך העונה מול קבוצות חזקות שמגיעות ממועדונים מובילים בישראל ולאורך כל העונה הצליחו לשמור על מקומם בראש הטבלה. אמנם הליגה נפסקה בשל נגיף הקורונה, איך אין לנו כל ספק שהקבוצה הייתה מגיעה למעמד הזה גם אם הליגה הייתה נמשכת וזאת תודות לשחקנים המסורים וכמובן להובלה של המאמן תומר רטמן. שמנו לנו כמטרה לטפח ולפתח את מחלקת הנוער של המועדון  והעובדה שהיא כוללת כעת שלוש קבוצות בליגה השנייה, מהווה כבוד גדול למועדון בפרט ולעיר בכלל ומספקת אופק משמעותי לשחקנים הצעירים במחלקת הנוער ובבית הספר לכדורגל."

מאמן הקבוצה, תומר רטמן מסכם: "לפני 8 שנים קיבלתי לאמן את שנתון 2003. הם היו אז ילדים בני 9 בתחילת דרכם. אימנתי אותם שנתיים ומאז נפרדו דרכנו.חלק עזבו לקבוצות אחרות חלק המשיכו אך הרוב נשארו וגדלו לצידי תוך כדי שאני מאמן קבוצות בשנתונים אחרים. בקיץ האחרון גמלה בליבי ההחלטה לנסות ולעשות קאמבק עם הקבוצה הזאת. ידעתי כי מערכת היחסים שלי עימם יכולה להביא את הערך המוסף וכל זה ישרת אותנו למטרה שכל כך הרבה שנים לא הושגה והיא להעלות את שנתון נערים א’ במודיעין לליגה השנייה. בשמונה חודשים האחרונים התקצבה לה קבוצה שפשוט התאהבתי בה. חיבור כזה מושלם שכל אימון היה סיבה למסיבה. גיליתי שחקנים כל כך מחויבים למטרה שזה היה פשוט מדהים. התוצאות לא איחרו להגיע ועם החלטת ההתאחדות שקבוצות שהובילו את הטבלה יעלו ליגה גם עמדנו במשימה שהצבנו לעצמנו. הגשמתי את החלום להחזיר משהו קטן לעיר מודיעין מכבים רעות שהפכה לחלק בלתי נפרד מחיי, למועדון הכדורגל עירוני מודיעין שהוא הבית השני שלי. אני רוצה להודות לכל מי שליווה אותי במשך השנה והיה ער לכל בקשותיי. ליו"ר המועדון אלי סבח היקר, לדורון ממן המנהל המקצועי , לטל הירשהורן, לדוד בן שימול, למקסים טריקי מאמן קבוצת הנוער (שבעצמו עשה עונה גדולה בליגה הלאומית) על שיתוף פעולה פורה בין קבוצות הנוער ונערים א’. לכל המאמנים במחלקה שליוו והתעניינו כל הדרך במה עשינו והחזיקו אצבעות. לאבות הבית איציק ורונן שכל מילה טובה עליהם תהיה במקום

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים