חיפוש
 
לדף הבית >>     הורים וילדים >>

שלום בית / זואי נרקיס

 

תושבת העיר פונה לזואי נרקיס, מנהלת פורום בתחום יעוץ משפחתי בשאלה :”שלום זואי. אבי חולה במחלה קשה ואמי מטפלת בו. כל העת הם מתכסחים. אני תוהה איך אני כבתם יכולה שלא לספוג את כל הרעל הזה ולעמוד לצד שניהם. אודה לטיפים”. לתשובת המומחית כנסו!

 

שלום,

קודם כל אני מחזקת אותך. מצב בו אחד מההורים חולה והשני צריך לטפל בו הוא בהחלט מצב לא פשוט לאף אחד מבני המשפחה וכל הכבוד על היוזמה שאת לוקחת ושאת רוצה לעמוד לצד שניהם.

נעבור לטיפים אין ספק שלשמוע את הורייך מתכסחים זה בהחלט מצב לא נעים. אני כילדה להורים שעברו גירושים לא נעימים הייתי צריכה לספוג המון רעל, לכן אני ממליצה לך לעשות את מה שאני עשיתי פשוט חסמתי את אוזני לדברים הרעים ששמעתי אותם אומרים אחד על השני וזכרתי ששניהם ההורים שלי ולא משנה מה הם תמיד יאהבו אותי ויהיו ההורים שלי וידאגו לי. 

את בהחלט יכולה לבקש מהם שיתנו לך לעזור במה שאפשר ואם את רואה שיש משהו שאת יכולה לעשות כדי להוריד מעליהם את הקושי תציעי את עזרתך. 

אל תיכנסי לריבים שלהם ואם הם מנסים להעמידך באמצע פשוט תגידי להם בנימוס שזה לא נעים לך לשמוע ולהיות מעורבת ושתשמחי אם יפתרו את מה שמפריע להם ביניהם

מקווה שעזרתי,
בברכה,
זואי

יש לכם עוד שאלות לזואי נרקיס בינוני -פורום המומחים של mcity, יעוץ משפחתי? כנסו!

0547056677  פייסבוק

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים