חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עשרות הרצאות וסדנאות במיזם ”נעים להכיר”

 

 בנוסף, זו השנה השנייה במסגרתה מתרחב המיזם גם להרצאות במרכזים המסחריים. כל הפעילויות ללא תשלום

 

 מיזם "נעים להכיר" יתקיים גם השנה כאירוע השיא של אירועי "חודש האישה", בימים חמישי עד שבת 19.3 עד 21.3. המיזם נולד לפני ארבע שנים וחיבר בין עשרות נשים יזמיות תושבות העיר, לקהל רחב של תושבים ומבקרים. זאת כאשר גם הפעם יתקיים המיזם זו השנה השנייה גם במרכזים המסחריים ביום רביעי 18.3, מתוך רצון לחבר בין הידע והמומחיות של העסקים המקומיים לקהילה, כחלק ממודל "עיר לומדת" שמודיעין מכבים רעות היא חלוצה בו בארץ. כל הפעילויות ללא תשלום.

מספר מרכזים מסחריים יקחו חלק השנה ביום רביעי 18.3: מודיעין סנטר, ליגד סנטר, מרכז עינב ומוריה סנטר. תכנית עשירה בהרצאות מגוונות עם טיפים וכלים מעשיים צפויה באותו יום, כך למשל, שיתוף פעולה עם קופת חולים "מכבי" במסגרתו יודגמו סוגי טיפולי רפואה משלימה, הרצאה בתחום האופטיקה והרצאה על התנהלות כלכלית נכונה. 

וכמובן, סוף השבוע המיוחד בימים חמישי עד שבת 19-21 במרץ, במהלכו יפתחו את בתיהן 65 נשים תושבות העיר בגילאי 25 עד 65 ויציעו, ללא תשלום, הרצאות וסדנאות בקשת רחבה של תחומי עניין ובאווירה ביתית, קהילתית ונעימה. כך למשל, יוכלו המבקרים ליהנות מהרצאות על ניקוי רעלים, פסיכולוגיה תעסוקתית, כתיבה שיווקית, חיזוק ביטחון עצמי בבני נוער, יצירה בספרות, הנחיית הורים, סריגה, תכשיטנות, הנחייה לזוגות ונשואים טריים, אימון לקראת לידה, ייעוץ לעיצוב פנים ועוד ועוד. 

את רשימת הבתים הפתוחים והמרכזים המסחריים המלאה ואת הפעילויות השונות, ניתן למצוא באתר העירייה תחת הלשונית "תרבות ופנאי". ההשתתפות בכל הפעילויות הינה ללא תשלום אך מותנית בהרשמה מראש, כיוון שמספר המקומות מוגבל.

אורנה מגר, יועצת ראש העיר למעמד האישה ומנהלת המרכז הרב תחומי: "מאז שיצאנו עם מיזם "נעים להכיר" אנחנו מגלים את העוצמה הכלכלית בקרב נשות מודיעין מכבים רעות, שבאה לידי ביטוי בהיצע הרחב של יזמות עסקית לסוגיה אשר מתקיימת במרחב העירוני שלנו. המיזם מחבר בין המרחב הפרטי לציבורי באמצעות המפגשים בסלון הביתי ואני מזמינה את כולם להשתתף בחוויה הלמידה החברתית."

עדי מן, ראש הוועדה לשוויון מגדרי: "פרויקט "נעים להכיר" רץ זו השנה הרביעית בהצלחה גדולה! היכרות רחבה עם נשות העיר, כל אחת בתחומה עם סיפור חייה. מרתק ומעורר השראה. ממליצה לכולם לבוא ולהכיר".

שחר מי-און, מחזיק תיק קידום עסקים קטנים וטיפוח יזמות: "נעים להכיר" היא הזדמנות לקדם, לחשוף ולעודד את העסקים המקומיים הפועלים בעיר, לאור ההצלחה הגדולה של הפרויקט שכבר הפך לנורמה והעלה את רמת ההתעניינות. אני מזמין את התושבים לבקר בכמה שיותר בתים ועסקים הפועלים בעיר ולהבטיח את מקומם במגוון העצום השנה."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים