חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עורך דין גירושין

 

נישואין היא הדרך המקובלת ביתר למיסוד יחסים בין בני זוג. הרצון והכוונה הבסיסיים הם להקים בית משותף, להוליד ילדים, להקים משפחה ולחיות יחד עד סוף החיים

 

נישואין היא הדרך המקובלת ביתר למיסוד יחסים בין בני זוג. הרצון והכוונה הבסיסיים הם להקים בית משותף, להוליד ילדים, להקים משפחה ולחיות יחד עד סוף החיים. במקרים רבים, העניין מצליח ובני הזוג מצליחים להתנהל יחד, ויש מקרים בהם הדבר לא מסתדר. הפירוק יכול להיות כבר בשלבים הראשונים ולאחר מספר שנים. כאשר בני הזוג אינם מבוססים, אין להם נכסים משותפים רבים ולא ילדים אזי הפירוק יהיה בעייתי פחות ומהיר יותר. גם נישואין ארוכים יכולים להתפרק בנסיבות שונות וכאשר יש רכוש משותף ולילדים אזי החיכוכים עלולים להיות רבים  והשגת הסכם פרידה הינו קשה ומורכב. במקרים אלו ואחרים נוספים, טוב לערב עורך דין גירושין בעל ניסיון.

הכנת הסכם

ההיפרדות קשה במיוחד כאשר אין הבנה בין בני הזוג וכל אחד רואה בעיקר את צרכיו, מושך לכיוונו מבלי להתחשב בצד השני ובילדים הצעירים. וגם במקרים בהם יש ויכוחים מהותיים לגבי המשמורת על הילדים, דרך חינוכם העתידי, הדאגה להם ולרווחתם וכדומה. הדבר קשה שבעתיים כאשר הם צעירים ועדיין אינם בגירים. בשלב הזה יש צורך במומחה אשר יכול לייעץ, לפשר ולבצע משימות שונות לטובת שני הצדדים. לניסיון יש חלק חשוב אבל גם ליכולת בהבנת שני הצדדים, ביכולת לדבר על ליבם ולהגיע להסכמות חשובות מבלי לערב בתי משפט. ברגע שהושגו הסכמות בעל פה  ניתן להכין הסכם שיכבד צרכי שני הצדדים, ואשר יוגש לבית משפט לשם אישורו הרשמי.

חלוקת ממון ונושא הילדים

עורך דין גירושין יכול  לייצג רק צד אחד מהצדדים והדבר נדרש כאשר החיכוכים קשים ומהותיים. כאן יהיה מאבק בלתי פוסק בשותף לחיים לשעבר בסוגיות שונות שחלקן מהותיות מאוד. יש קושי מובן בחלוקת הרכוש משותף, אבל מורכב יותר  בנושא המשמורת על הילדים שמתחת לגיל 18. קיימים חששות המזינות את נושא הרכוש וביניהן ירידה ברמת החיים,  בחשש מהיכולת להסתדר לבד, מכך שמשימות רבות וכבדות משקל מוטלות עכשיו על בן הזוג שלא ממש טיפל בהם בעת החיים המשותפים, ועוד.

מציאת פתרונות

 עורך דין גירושין מכיר את החששות וינסה להרגיע ולנסות לתת מענה שישביע את רצון שני הצדדים. חלוקת רכוש הינה קשה אבל נחשבת לבעיה שניתן לפתור באחת משתי הדרכים המקובלות. או למכור את כל הרכוש ולחלק את הכסף, או שצד אחד ירכוש את הרכוש של השני. מקובל לפתור קודם סוגיה זאת ואחר כך להגיע לבעייתיות יותר שעלולות לצוץ בגלל הילדים, כאן יש לתת פתרון למקום מגוריהם, לסכומי המזונות הנפסקים להם, לגבי הביקורים אצלם ועוד. כאשר אין הבנה בין שני הצדדים ונוצר עימות לא תהיה ברירה אלא שכל צד ייוצג על ידי עו"ד משלו. במהלך הדיונים עורך דין גירושין יציג מסמכים שחלקם כלכליים ויטען טענותיו בתקווה לקבל סעד עבור לקוחו. כל פסיקה לטובת לקוחו תסייע לו בשיקום חייו. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים