חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פותחים את תש”פ בצהרוני עמותת סחלבים

 

בבוקר יום ראשון נפתחה שנת הלימודים בעיר ועימה שנת הפעילות החדשה בצהרוני עמותת סחלבים עם כ-3,200 ילדים בגנים ובבתי הספר ברחבי העיר

 

בבוקר יום ראשון נפתחה שנת הלימודים בעיר ועימה שנת הפעילות החדשה בצהרוני עמותת סחלבים עם כ-3,200 ילדים בגנים ובבתי הספר ברחבי העיר.

כחלק מההיערכות לשנה החדשה בצהרונים עברו בשבוע שעבר הצוותים הכשרה בתכנית הפדגוגית-חברתית. הם הודרכו על ידי אנשי מקצוע, קיבלו כלים וריענון של  נהלי העבודה, הבטיחות והביטחון ע"י הקב"טים העירוניים והרצאות העשרה בנושאים שונים. בנוסף להיערכות המיוחדת לקראת פתיחת השנה, מנהלות הצהרונים ימשיכו לפקח, ללוות ולהדריך את הצווים באופן שוטף ועקבי וייתנו מענה להורים לאורך כל השנה.

את הצהרונים ילווה השנה הנושא השנתי "מסביב לעולם" במסגרתו  יצאו הילדים ל"מסע" חוצה יבשות, תרבויות ושפות, יכירו מקומות רחוקים וקרובים ויפגשו בכל חודש מדינה או יבשת אחרת. הם ילמדו את מנהגיה, תרבותה והשפה המדוברת וירחיבו אופקים באמצעות פעילויות, סיפורים, יצירות ושירים. במהלך חודש ספטמבר, לצד הנושא השנתי, יעסקו צוותי הצהרונים גם בהתחלות חדשות והכרות, תוך שילוב משחקי הכרות, במטרה לסייע לילדים להכיר אחד את השני ולבסס תחושת שייכות למסגרת.

בצהרוני בתי הספר שולבה השנה תכנית מגוונת שתעסוק במדע, ערכים, ארצות ומדינות מסביב לכדור ופלאי עולם. התכנית מזמנת לילדים שנה של לימוד חוויתי והתנסות באמצעות ניסויים, יצירות ומשחק. הצוותים יקבלו חוברת פעילות והדרכה עם תכנים פדגוגיים שתלווה את הפעילות לאורך השנה.

בצהרונים יקבלו השנה הילדים ארוחת צהריים חמה ומזינה. לצורך כך נבנה תפריט דו שבועי עם מנות בריאות ומגוונות תוך הקפדה על שימוש בבשר שאינו מעובד. התפריט שנבנה  בהתאם להנחיות משרד הבריאות יכלול שילוב דגנים מלאים, עידוד הילדים לאכילת ירקות והפחתת השימוש בנתרן ובתבלינים.

במרכז לגיל הרך בעמותת סחלבים ציינו השבוע כי במהלך השנה ייהנו הילדים בצהרון גם משני חוגים חיצוניים, שיתקיימו לאורך השנה בנושאים: תאטרון סיפור, מדע, תנועה, משחקי חשיבה, אנגלית, ספורט, קוסמות, ועוד.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים