חיפוש
 
לדף הבית >>     לשכת המסחר >>

לקראת הסכם בין לשכת המסחר לנשיא גואטמלה ג`ימי מוראלס:

 

בימים אלו, לשכת המסחר ירושלים בתהליך הכנה לקראת הסכם סחר חגיגי שיחתם בין גואטמלה וישראל. בין היתר ייחתם גם פרויקט משותף של חלופי סטודנטים בין שתי המדינות.

 

גוואטמלה היא אחת מהמדינות שהעבירה את השגרירות שלה לירושלים בעקבות הכרזת הנשיא טראמפ. נשיא  גואטמלה, ג’ימי מוראלס, הוא הראשון שהורה להעביר את שגרירות ארצו בישראל מת"א לירושלים, צ’כיה  הודיעה אף היא שמכירה בירושלים המערבית כבירת ישראל , כמו גם  הונדורס הודיעה כי השגרירות נוסעת לירושלים,מדינות אלה גילו ידידות אמת לאחרונה והצביעו כנגד ההחלטה באו"ם על דחיית הצהרתו של טראמפ.

בחודש מאי האחרון (16.5.18)  התקיים אירוע פתיחת שגרירות גואטמלה במעמד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו,  נשיא גואטמלה ג’ימי מוראלס, שרים וחברי פרלמנט משתי המדינות. את הלשכה ייצגו נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי  עם חברי הנהלת הלשכה.

נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי: " המגזר העסקי בירושלים ובישראל מברך את ידידנו במדינות גוואטמלה , הונדורס, הרפובליקה הצ’כית שהחליטו להעביר את השגרירויות לירושלים, הצהרת ידידנו בעולם מהווה הזדמנות נהדרת להרחבת הסחר והצמיחה הכלכלית לשתי המדינות. בטוחני כי ההחלטה החשובה,
תהווה גשר של הזדמנויות עסקיות וצמיחה כלכלית לשתי המדינות.שמחתי לשמוע כי מכובדיי קיבלו בחיוב את פניתי והודיעו על הגעתם לירושלים במטרה להביא להעמקת הקשרים ושיתופי הפעולה עם לשכת המסחר. בטוחני כי נדע להוביל לעשייה משותפת ויפה להרחבת הסחר והזדמנויות העסקיות בין המדינות

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים