חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עורך דין תעבורה

 

אחד מהתחומים החשובים בהם מטפל עורך דין הוא התעבורה. חוקי התעבורה נחקקו על ידי משרד התחבורה על מנת לעשות סדר בכל הנושאים הקשורים אליה

 

אחד מהתחומים החשובים בהם מטפל עורך דין הוא התעבורה. חוקי התעבורה נחקקו על ידי משרד התחבורה על מנת לעשות סדר בכל הנושאים הקשורים אליה. החוקים והתקנות כוללים רישוי לכלי רכב, לאנשים, הסדרת נושא לימודי הנהיגה, קבלת ושלילת רישיונות כולל במצבים רפואיים ועוד. בנוסף, כמובן, חוקי תעבורה לכל משתמשי הדרך. את האכיפה מבצעת משטרת התנועה ובתי משפט הם אלו המענישים את עברייני התנועה. עורך דין תעבורה מומלץ מטפל בלקוחות אשר נתקלים בבעיות שונות בתחום.

הוא מקבל לידיו תיקים דוגמת: נהיגה בשכרות ו/או תחת השפעת סמים, נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה בזמן פסילה, תאונות דרכים, פסילות מנהלתיות ועוד. יש לו תפקידים רבים. כאשר עבריין תנועה חמור נתפס אזי הוא מובא לשימוע במשטרה ובנסיבות חמורות, כמו נהיגה בשכרות ואחרות, רישיונו עלול להיפסל ל30 יום. עורך דין יכול לייעץ לפני שימוע כזה וללוות את החשוד. יש מקרים, בהם הבדיקה לא נעשתה כראוי והוא יכול לבטל כתב אישום. במקרים אחרים, הוא יכול לבטל כתב אישום ולהמיר אותו בעבירה קלה יותר (בהסכמת התביעה המשטרתית).

במקרים בהם יש הרוגים בתאונה והנהג נמצא אשם עלול להירשם רישום פלילי לחובתו. עורך דין תעבורה יכול לסייע למחיקתו. במצבים אלו, הוא יכול לשחררו ממעצר כליל או להמירו במעצר בית. זאת, בנוסף לעיכוב הליכים פליליים. הייצוג נועד לבוגרים וגם לקטינים שהחוקים עבורם שונים. את כל המשימות הללו הוא מבצע, לרוב, כאשר הנהג עצמו ובני ביתו נמצאים במצב רגיש עקב תאונת הדרכים החמורה שבה היה מעורב, או כאשר נפסקה לחובתו פסילת רישיון מנהלתית.

עורך דין תעבורה אף מייצג לקוחות מול מכון הרישוי  והמרב"ד שהוא הגוף המייעץ והפוסק בנושאי ליקויי בריאות של נהגים ובנסיבות אחרות בהם נשלל רישיון נהג. ייעוץ הניתן במקרים אלו יכול לסייע רבות לנהגים אשר רישיונם נשלל בגלל אבחון לקוי או בנסיבות אחרות.

 עלולים להכניס גם אתכם תחת הכותרת "אי התאמה אישיותית לנהיגה בטוחה". מה עושים? פונים לקבלת ייעוץ משפטי מ- עורך דין המכון הרפואי איכותי הרבה לפני ההגעה למכון, ובונים "רשת הגנה"  שתציל את הרישיון ותחזיר אתכם חזרה לכביש.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים