חיפוש
 
לדף הבית >>     לשכת המסחר >>

סוחרי הבקעה לא לבד

 

הגענו אתמול בערב למפגש הכרות עם מועצה מקומית בקעת הירדן וכן סוחרים של מרכז מסחרי רסקו בבית שאן , בו העלו הסוחרים את האתגרים מולם הם ניצבים והרצון שלהם לייצר תהליך של התאגדות סוחרים.

 

אמש, 28.7.19 , נפתח במפגש פורה עם ראש מועצה מקומית בקעת הירדן דוד אלחייני יחד עם צוות הלשכה לחיזוק חברנו בקהילה העסקית (העסקים, והיצרנים החקלאים ) ותושבי בקעת הירדן, כחלק משיתוף פעולה בין לשכת המסחר ולשכת ראש המועצה בינהם גזברית המועצה אירית ארציהלי.

לאחר מכן , לבקשת ראש העיר בית שאן ז’קי לוי, סגנו חזי וסוחרים בעיר, הגענו למפגש סוחרים, בו העלו הסוחרים את האתגרים מולם הם ניצבים והרצון שלהם ליצר תהליך של התאגדות סוחרים, בנית ועד מנהל שיפעל לקידום האינטרסים המקצועים שלהם, יחד עם  לשכת המסחר ירושלים 

נשיא הלשכה דרור אטרי כתב בדברי סיכום המפגש בדף האישי שהוא מנהל בפייסבוק: 
"זכות התאגדות הינה זכות יסוד וזכות בסיסית של בעל עסק ואני שמח שסוחרים החליטו לקחת את גורלם לידם ולבנות להם התאגדות מקומית. סיכמנו כי נמשיך את המפגשים בנינו שיכללו סיור במרכז המסחרי ובבתי העסק יחד עם הרשות המקומית בכדי לבחון מקרוב את הנושאים אותם העלו הסוחרים במפגש ובחינת הכלים שיסיעו לפיתוח הכלכלי של המרחב העסקי ובתנאי שמגמת לקיחת האחראיות של בעלי העסקים תימשך ונוכל לבנות התאגדות סוחרים אחראית ודינמית. סוחרי בית שאן, שמחתי להגיע עם צוות הלשכה ולהיפגש עמכם וכמו שסיכמנו ניפגש שוב בקרוב מאוד." 

עוד נכחו במפגש עם בית שאן ומועצת בקעת הירדן  : נחום ברבי, רכז קשרי חברים , חברי הלשכה לבונה קהירי  ומשה אדרי , ליאת שמעון רכזת פיתוח מרחבים עסקיים ,  סגן ראש העיר יחזקאל חרוב , וצוות מקצועי של עירית בית שאן

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים