חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

מחזירים את המרחב הציבורי לתושבים

 

בכוונת עיריית חולון לפנות את מכולות האשפה (”הצפרדעים”) מהרחובות ומהחניות הציבוריות. התהליך יתבצע בהדרגה והשכונה הראשונה שנבחרה -  קריית שרת. בימים אלה נשלחים לתושבי השכונה מכתבי דרישה, על פי חוק, לפתיחת חדרי האשפה הקיימים שמשמשים למטרות אחרות או להקמת ביתני אשפה בתוך שטח הבניין.

 

בכוונת עיריית חולון לפנות את מכולות האשפה ("הצפרדעים") מהרחובות ומהחניות הציבוריות. התהליך יתבצע בהדרגה והשכונה הראשונה שנבחרה -  קריית שרת.

בימים אלה נשלחים לתושבי השכונה מכתבי דרישה, על פי חוק, לפתיחת חדרי האשפה הקיימים שמשמשים למטרות אחרות או להקמת ביתני אשפה בתוך שטח הבניין.

ביחד שומרים על חולון נקייה: כחלק ממאמציה של עיריית חולון לשמור על עיר נקייה ואסתטית, הוחלט  לפנות את מכולות האשפה ("הצפרדעים") שמוצבות במרחב הציבורי, אשר מדיפות ריחות לא נעימים, גוזלות שטחי חנייה מהדיירים ומהוות מפגע תברואתי וסביבתי ומכשול  להולכי  הרגל.

 תהליך זה יתבצע בהדרגה והשכונה הראשונה שבה הוא יתבצע  היא קריית שרת.

מאחר שבחלק מהבניינים המשותפים בשכונה לא קיים פתרון מתאים לפינוי האשפה ודייריהם משתמשים באותן מכולות כפתרון בלעדי לפינוי הפסולת הביתית, הפינוי שלהן מהמרחב הציבורי יחייב את בעלי הבתים להיערך לקבלת האחריות למציאות החדשה ולהקים ביתני אשפה בשטח הבניין המשותף או להשמיש ביתני אשפה קיימים שהדיירים שינו את ייעודם.

 

לאור זאת, בימים אלה מיישמת עיריית חולון את חוק העזר העירוני בגין התקנת ביתני אשפה בשטחי הבניינים או פתיחתם. לאחר מיפוי הבניינים בקריית שרת, נשלחים השבוע מכתבי דרישה לפתיחת ביתן קיים  לדיירי 75 בניינים ולהקמת ביתנים - לדיירי  50 בניינים נוספים.  למכתבים מצורפת חוברת הסבר הכוללת את כל המידע הדרוש לשם יישום הדרישה. בנוסף, אנשי המקצוע בעירייה יעמדו לרשות התושבים בכל שאלה או בירור ויסייעו להם ככל יכולתם.

 במקביל למהלך בקריית שרת, העירייה תוציא דרישות  להקמת ביתני אשפה לבעלי הדירות שבמתחם הרחובות: ארלוזורוב ממערב, פיכמן ממזרח, רחל מדרום וההסתדרות מצפון. הדרישה היא בהתאם לחוק העזר העירוני והמטרה לפנות את מיכלי האשפה של הבתים הנמצאים כיום על המדרEBה. 

 עיריית חולון קוראת לתושבים להתגייס למהלך ולפעול בשיתוף פעולה עמה.  בכך יוכלו לתרום ליצירת סביבת מגורים נעימה ונקייה, לשימור ערך הנכסים, ליצירת מרחב ציבורי מטופח וכמובן לאיכות חיים טובה יותר.                                                                                   

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים