חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

החניה לנכים בלבד!!

 

רעיון שנולד אצל תושבת העיר, דניאל זאבי, קרם עור וגידים בשיתוף עם העירייה, בשבוע האחרון ברחבי העיר. שלטים להעלאת המודעות באשר לאיסור בחניית נכים, הוצבו במקומות רבים ומרכזיים בעיר

 

רעיון שנולד אצל תושבת העיר, דניאל זאבי, קרם עור וגידים בשיתוף עם העירייה, בשבוע האחרון ברחבי העיר. שלטים להעלאת המודעות באשר לאיסור בחניית נכים, הוצבו במקומות רבים ומרכזיים בעיר. כך למשל, בחניון היכל התרבות, מרכזים מסחריים בשכונות, חניון בניין העירייה ופארק ענבה. סך הכל 30 שלטים עם מסרים פשוטים מחיי היומיום אשר מעצימים את גודל האבסורד של חנייה אסורה שמשמשת את ציבור הנכים, כדוגמת, "קופצת רגע לחנות? אם את קופצת, זו לא חנייה בשבילך." 

היוזמה נולדה במהלך קורס קופירייטינג (רעיונאות) שלמדה דניאל זאבי. במסגרת קורס זה, נדרשו התלמידים ליצור קמפיין בשיתוף עם עמותת נגישות ישראל. הרעיון של זאבי זכה לשבחים רבים מצד העמותה שהתלהבה מהרעיון, ואף הוצבו שלטים בנמל ת"א. 

זאבי הציגה את הרעיון היצירתי בפני חברי פורום ועדת נגישות העירונית ובהם חברי "קהילה נגישה", בהם חברים נציגים בעלי נכויות שונות ונערך דיון כיוון שכן תו חנייה ניתן לא רק עבור אנשים בעלי מגבלה הקשורה להליכה, והיה חשש שיהיו תגובות נגד הקמפיין. יחד עם זאת, המלצת הוועדה הייתה כן לצאת לקמפיין זה, שכן לטענתם העלאת המודעות למניעת חניה בחניית נכים גוברת. וכעת כאמור, הוא יצא לפועל בעשרות מוקדים בעיר, בתקווה כי אנשים יחשבו בשנית במידה ומתכננים לחנות בחניית נכים שאינה מיועדת עבורם. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים