חיפוש
 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

חרדות ומצבי לחץ

 

תושבת העיר פונה אל מנהל הפורום לאמנות האושר- צבי זאב דיגידיז בשאלה: ”שלום רב. אני בת 51 יש לי המון לחצים אבא שלי במצב לא טוב מאושפז בבית חולים אני עובדת המון שעות בנוסף לפעמים אני מרגישה סוג של עצבנות יתר כאילו דפיקות לב בשל כל המצב במיוחד לגבי אבא שלי והמשפחה כולה אני לוקחת הכל על עצמי אני לא מעוניינת בטיפולים פסיכולוגים או כאלה עם כדורים בגלל זה כתבתי כאן בפורום. יש לי לחצים נפשיים וחרדות לגבי אבא שלי אשמח לדעת מה עושים במצב כזה, איך מטפלים, תודה”. לתשובת מנהל הפורום- כנסו...

 

תשובת מנהל הפורום- צבי זאב דיגידיז

שלום וברכה,

שמח שבחרת לשאול שאלה חשובה כזו.

לפי מה שאני מבין משאלתך, הייתי מתחיל בלזהות את סוג הריפוי הרצוי (עד כמה עמוק כדאי/רצוי לרפא), ובהתאמה מתאים אחת מתוך שתי האפשרויות האלו, המתאימות ביותר מתוך הניסיון שלי:
דרך אחת היא שילוב תזונה ו NLP: בתחילה יש לוודא מה בתפריט יכול לתמוך ברגיעה (כמו לדוגמא, חליטה/תה עם קמומיל (בבונג) או חליטה/תה עם מליסה) ומה בתפריט עלול לעודד עצבנות (כמו לדוגמא, חליטה/תה עם שיבא) ולראות איך אפשר לבצע שינויים כאלו או אחרים בתזונה על מנת לעודד רגיעה פיזית ומנטלית, כולל אם צריך, תוספי תזונה להשלמת חוסר שלא ניתן/לא מעוניינים להשלים בתפריט.
בשילוב עם נושא התזונה, אפשר לבצע מפגש או שניים, כתלות בעוצמת החרדה, לשימוש בטכניקות NLP הפונות לתת המודע ומטרתן לזהות את הדפוס שבאמצעותו את מייצרת את החרדה ולאפשר לך לשנות את הדפוס הזה, כך שגם החרדה תפסיק.

כיוון אפשרי אחר הוא שימוש ברמדי הומאופתית על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. בשיטה זו, מבררים בתשאול מקיף (חד פעמי בדרך כלל), את שורש הבעיה ומתאימים פתרון שלם וכולל לחרדה וגם לגורמים הנוספים המתלווים לה וכן לנקודות העמוקות יותר שמלכתחילה מעודדים את היתכנות החרדה וככל הנראה נובעים ממקור מרכזי אחד.

כמובן, בכל מקרה חשוב לברר את מלוא התמונה בטרם בוחרים את הדרך המתאימה ביותר כדי לפתור את החרדה והתופעות הנלוות.

תודה רבה,
צבי

יש לכם עוד שאלות לצבי זאב דיגידיז צ`נדלר? כנסו!
האתר שלי    054-2435590   052-6378850

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים