חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

אלף כבאים... וראש עיר אחד

 

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, ביקר ביריד הכבאות וההצלה שמתקיים בימים אלה בלה פארק

 

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, ביקר אתמול ביריד הכבאות וההצלה שמתקיים בימים אלה במתחם לה פארק בחולון, זו השנה הרביעית. ששון התרשם מפעילות לוחמי האש של תחנת הכיבוי וההצלה חולון בת-ים ושוחח עם באי היריד.

 

היריד, שהחל ביום שני, יסיים פעילותו היום, בשעות 20:30-16:30 ויכלול הסברים והדגמות על אודות כיבוי והגנה מאש ומניעת דליקות, הצגת רכב הכיבוי וציודו ומערכות ההגנה, הצגת אמצעי יחידת החילוצים המיוחדים של הכיבוי, תרגיל ראווה חי של כיבוי רכב בוער בקצף, אוהל ייחודי לתרגול התנהגות באזורים אפופי עשן, הדגמת ירידה בחבלים מסולם כיבוי בגובה עשרות מטרים, הצגת תרגיל חילוץ מחדר בוער, הדגמת חילוץ פצוע תאונת דרכים ממכונית הפוכה, משחקים שמטרתם מיגור הדליקות ושימוש בציוד כיבוי לתגובה מהירה ונכונה, מוצגים אותנטיים משריפות בתים, עמדת הסברה לבית בטוח והכרת סיכוני האש והדרכים למניעתן.

 

כמו כן, יכלול היריד מסלול הכבאי הקשוח לילדים, מסלול אתגרים ובו הסלנת מים לאגם, סימולטור מכונית מתהפכת, הצגת מציאות מדומה שמדמה את עבודת לוחם האש, הצגת ילדים על הבמה המרכזית ומי אם לא סמי הכבאי, שיחכה לילדים בפינת הצילום על רקע כבאית וכן, הקרנת סרט הקולנוע "סמי הכבאי – האקשן מתחיל", על גבי מסך ענק.

 

כולם מוזמנים! הכניסה חופשית!

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים