חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

למה אתרי דרושים הייטק כבר לא רלוונטיים?

 

בעבר הרחוק, עיתונים ופרסומות מודפסות היו הדרך העיקרית לגיוס עובדים. לאחר מכן התחיל להתקדם האינטרנט, והחלו לצוץ אתרי דרושים הייטק ובכלל, אתרים לפרסום מודעות דרושים אשר הפכו להיות הדרך העיקרית לגיוס עובדים

 

בעבר הרחוק, עיתונים ופרסומות מודפסות היו הדרך העיקרית לגיוס עובדים. לאחר מכן התחיל להתקדם האינטרנט, והחלו לצוץ אתרי דרושים הייטק ובכלל, אתרים לפרסום מודעות דרושים אשר הפכו להיות הדרך העיקרית לגיוס עובדים, אך בשנים האחרונות ניתן לראות בבירור כי בתחום ההייטק האתרים הללו כבר הופכים להיות פחות ופחות רלוונטיים, וחברות הייטק רבות מבינות כי הדרך הטובה ביותר לגייס את כוח האדם הטוב והמקצועי ביותר בהייטק היא אחת - חברת השמה.

חברת השמה המתמחה בתחום ההייטק יכולה להעניק יתרונות רבים וגדולים מאוד לחברות ההייטק ולסייע להן להשלים גיוסים של כוח אנושי מוכשר ומקצועי בצורה הטובה ביותר, ולכן היום יותר ויותר חברות הייטק עוברות לגיוס עובדים באמצעות חברות השמה בלבד.

מיקוד אישי על העובדים להם אתם זקוקים

בניגוד לאתרי הדרושים, בהם אתם יכולים לפרסם מודעת דרושים ולקבל מאות ואפילו אלפי פניות מאנשים שאין להם כלל קשר אל המשרה או שהם לא מתאימים לכם ולחברה שלכם, כאשר אתם מבצעים גיוס של עובדים דרך חברת השמה להייטק אתם יכולים להיות בטוחים כי יבוצע מיקוד ספציפי מאוד על מועמדים שיכולים להתאים לכם ולדרישות של המשרה במאת האחוזים.

כך לא תצטרכו לבזבז זמן רב על מיון קורות חיים או ראיונות עבודה לאנשים שכלל לא מתאימים לדרישות המשרה, אלא תוכלו להתמקד רק על כוח האדם המתאים בדיוק למה שאתם מחפשים וכך הליך המיון, הגיוס והקבלה לעבודה יבוצע בצורה הרבה יותר יעילה, פשוטה ומהירה.

איתור עובדים שלא מחפשים עבודה

בתחום ההייטק ניתן לראות אלפי אנשי מקצוע מומחים אשר יש להם ניסיון רב, סיפורי הצלחה מפוארים וידע אשר הופכים אותם לעובדים מבוקשים מאוד. מדובר באנשים שלא יכנסו לעולם אל אתרי הדרושים השונים. הם רגילים כי המעסיקים הם אלו אשר פונים אליהם, ולא ההפך, ולכן אם תפרסמו מודעות דרושים רגילות סביר להניח כי הן כלל לא יגיעו אל אותו כוח אדם.

לכן, אם אתם רוצים למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר, כוח אדם מקצועי אשר יהפוך את החברה שלכם למצליחה ומשגשגת יותר, הדרך הנכונה להגיע אליהם היא באמצעות חברת השמה אשר נמצאת איתם בקשר ישיר ומפנה אליהם בכל פעם הצעות עבודה אשר יכולות להתאים להם.

קיצור הליכי הגיוס

בשיטה הישנה של גיוס עובדים דרך אתרי הדרושים השונים, הליך הגיוס היה הופך לארוך, ממושך ומתיש מאוד. חברות ההייטק היו מוצאות את עצמן עם מאות ואלפי פניות על כל משרה, ורק המיון, הסינון והבדיקה של כולם היו לוקחים הרבה מאוד זמן.

לכן, אם אתם רוצים לחסוך בהליכי הגיוס הללו ורוצים להפוך את התהליך להרבה יותר קצר ולהגיע למצב בו בתוך זמן קצר מאוד אתם משלימים הליכי גיוס בחברה וכך לא קורה מצב בו משרות נשארות פתוחות יותר מידי זמן או שיש לכם קשיים בהשמת עובדים, פשוט פנו אל חברת השמה מקצועית המתמחה בתחום ההייטק ותנו לה לבצע את העבודה הזו בשבילכם.

היתרונות הללו של חברות השמה הייטק הופכים את אתרי הדרושים לפחות ופחות רלוונטיים עבור חברות ההייטק, וכמובן - גם עבור העובדים בתחום.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים