חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

סופ”ש מוצלח בעירוני מודיעין

 

סופ”ש מוצלח בעירוני מודיעין: קבוצת הבוגרים ניצחו 2:6 את בית”ר קריית גת וקבוצת ילדים ב’ מרכז העפילה, לראשונה, לחצי גמר הגביע, אחרי ניצחון 0:6 מוחץ על בית”ר טוברוק נתניה. קבוצת הנשים רשמה גם היא ניצחון נוסף, 1:4 על בנות רעננה.

 

קבוצת הבוגרים של עירוני מודיעין בהובלת אהוד כחילה ממשיכה את רצף הניצחונות האחרונים עם ניצחון שלישי רצוף, הפעם 6-2 בחוץ על בית"ר קריית גת במשחק חד צדדי. הניצחון הושג בזכות שלושער של שחק יעקב בן שבת, צמד של דניאל דרעי וכיבוש נוסף של עומר טולדו. זאת כזכור לאחר שבשבועות האחרונים רשמה הקבוצה 1:2 על עירוני כסייפה ו-0:1 על שיכון המזרח.

יום אחרי שהבוגרים התארחו בקריית גת, אירחה כאן בעיר קבוצת ילדים ב’ מרכז (2006), בהדרכתו של תומר כרמל, את בית"ר טוברוק נתניה למשחק רבע גמר הגביע. עירוני מודיעין מצמרת מחוז המרכז, הציגה משחק מצוין וסיימה אותו בתוצאה 0:6 מושלם ועם כרטיס העלייה, בפעם הראשונה בתולדותיה לחצי גמר הגביע. זאת בזכות צמד של יהל אטיאס, משחק מחושב של כלל שחקני הקבוצה ושערים נוספים של  אור מוסונגו, לירן חזן, שחר ויסגי ונדב הבר.

קבוצת הנשים של עירוני מודיעין רשמה גם היא הישג יפה בתחילת השבוע כאשר גברה על רעננה 1:4. על אף חוסר של מספר שחקניות משמעותיות בקבוצה, הצליחו ענבר קינן שכבשה צמד יחד עם שני כיבושים מוצלחים של אושרת אופנר וכרמל דדלי לסגור את המשחק עם יתרון משמעותי ולשמור על המקום השני בטבלה עם 25 נקודות.

בשלושת המשחקים נכח חבר המועצה ויו"ר עירוני מודיעין, אלי סבח ששיבח את השחקנים והשחקניות על ההישגים היפים. בדבריו הדגיש סבח את מחויבותו למועדון הכדורגל בכלל ולקידום כדורגל הנשים בעיר בפרט, בפרויקט מיוחד בתמיכתו של ראש העיר, חיים ביבס וממלא מקומו, שלמה פסי.

הקבוצות הצעירות רשמו גם הן עוד שלושה ניצחונות במהלך סוף השבוע: ילדים א’ מרכז בהדרכתו של תומר רוטמן שניצחו 4:5 את הפועל פתח תקווה בתום משחק צמוד. ילדים ב’ 2 מחוז של גיל דרעי ניצחה 0:1 בחוץ את קריית אונו. ונערים ג’ (2004) מחוז מרכז שמאמן ליאור לזרוביץ ניצחה בחוץ 0:1 את הפועל רמת גן.

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים