חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

נצחון לנערים ב` של עוצמה בדרבי מול אליצור

 

קבוצת נערים ב’ מחוזית של המאמן דויד פרג במועדון כדורסל עוצמה מודיעין פגשו את אליצור מודיעין לדרבי  בתאריך 23/1/19.

 

רקע:
נכון לכתיבת שורות אלו, הקבוצה ממוקמת במקום ה-9 בליגה מתוך 12 קבוצות.
המשחק היה "נעילת" הסיבוב הראשון מבחינתנו, הגענו למשחק A2ם רצף של 8 הפסדים (המשחק נדחה פעמיים וכבר נכנסנו לסיבוב השני לפני המשחק הזה והפסדנו בפתיחת הסיבוב השני.). היה חשוב לנו כקבוצה לסיים את הסיבוב עם ניצחון כי שנוכל להתחיל את השלב הבא עם ראש מורם.
הקבוצה השניה הייתה אליצור מודיעין, שממוקמת במקום ה- חמישי או רביעי, על הנייר קבוצה חזקה מאד. משחקים נגדם במגרש של הישיבה התיכונית "לפיד" מודיעין. לפי אתר האיגוד הם ניצחו את הקבוצות הכי חזקות אצלנו בליגה בתוצאות גבוהות.
המשחק היה משחק "חוץ", ושיחקנו במגרש של הישיבה התיכונית (מגרש אספלט, באוויר הפתוח, והיה קר מאד).
חמישיה פותחת- נתנאל וינר, יואב קריגר, תומר אלינגר, הראל לוי וגבריאל לוי.
רבע ראשון- נפתח בסערה מטורפת שלנו, קלענו שני סלים מהירים והמאמן השני כבר הזעיק פסק זמן, אמרתי לשחקנים שיהיו ראשונים לכל כדור ושישחקו באחריות בהתקפה, ההגנה שלנו הייתה חזקה ויצרנו הרבה מתפרצות ונקודות קלות. לא הגענו כמעט להתקפה "מסודרת" רצנו כל הזמן, נגמר 26-10 לנו.
רבע שני- נפתח בצורה יותר מאוזנת מהראשון, אליצור עברו לשמור לחץ כל המגרש והתקשינו קצת בהתחלה לייצר לעצמנו מצבים טובים לקליעה, גם איבדנו לא מעט כדורים בעקבות הלחץ, הרבע נגמר: 10-8 לאליצור.
תוצאת מחצית: 34-20 לעוצמה.
רבע שלישי- גם היה מאוזן מבחינת שתי הקבוצות, אליצור המשיכו בלחץ ואנחנו יזמנו מצבים מתוך זה, הצלחנו להשתחרר יפה ולייצר מצבים, ההגנה שלנו נהייתה רעה מאד והם התחילו "לנגוס" בהפרש שפתחנו מתחילת המשחק. תוצאת רבע: 14-9 אליצור.
רבע רביעי- הייתה אוירה מתוחה מבחינתנו כי שמטנו כבר יתרון של כמעט 20 הפרש, אליצור נגסו ונגסו עד שהגענו למצב של שויון 49-49. לקחתי פסק זמן, איפסתי את השחקנים ואמרתי להם שוב, "מלחמה על כל כדור ולשחק חכם, לא להכריח דברים", אחרי הגנה אישית טובה מאד שלנו וריב’ הגנה הצלחנו לנצח את המשחק מקו העונשין.
תוצאה סופית: 55-50 לעוצמה, אחרי רבע רביעי מותח מאד. 
קלעים-
נתנאל וינר- 21 נק’
יואב קריגר- 10 נק’
קורן זלזבורג- 8 נק’

שחקן מצטיין- נתנאל וינר, סחב את הקבוצה לכל אורך המשחק, התקפית והגנתית.
משחק קרוב- נגד גזר/שעלבים ביום רביעי 30/1/19.

דבר המאמן, דויד פרג:
"המשחק היה מצוין מתחילתו ועד סופו, השחקנים נלחמו עד השניה האחרונה, פתחנו את המשחק בצורה מושלמת מבחינתנו. אנחנו מדברים הרבה ב90ימונים על זה שאנחנו צריכים להיות ראשונים ולהכתיב קצב משחק, אני שמח שיישמנו את זה. כל השחקנים ששיחקו תפקדו מצוין. משחק גדול שלנו, מקווים שייתן דחיפה להמשך..."

 

מצורפת תמונת הקבוצה

קרדיט: עוצמה מודיעין

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים