חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

עיריית חולון תקים מרכז צעירים בג`סי כהן

 

 צעירי ג’סי כהן, היכונו:  עיריית חולון תקים מרכז צעירים בשכונה  המרכז החדש ייפתח במהלך  2019 ויהווה שלוחה של אליעזר–מרכז הצעירים העירוני

 

צעירי ג’סי כהן, עכשיו תורכם: עיריית חולון תקים  מרכז צעירים חדש בשכונה במבנה עירוני ברח’ ארבע ארצות 24. העבודות לשיפוץ המבנה ולהתאמתו לייעודו החדש יחלו בקרוב והמרכז צפוי להיפתח במחצית השנייה של שנת 2019.

מרכז הצעירים החדש יהווה שלוחה של מרכז הצעירים אליעזר, שהוקם לפני כשנתיים ברח’ בן-יהודה במרכז העיר, אשר זוכה להצלחה רבה מאז פתיחתו.

המרכז ייתן מענה לבני 40-18, תוך מתן דגש לאוכלוסיית החיילים והצעירים בשכונה ויעניק, בין היתר,  הכוונה לתעסוקה, להשכלה, מידע בנושא כלכלת משפחות צעירות וכן הרצאות להורים צעירים. המרכז יהווה גם מרחב פתוח לצעירי השכונה מבחינת פעילויות תרבות ודעת ומקום למפגש חברתי וכן יועשר בתכנים מקצועיים מתאימים. צוות היגוי למרכז, הכולל נציגים ממחלקת הצעירים העירונית  וצוותים שכבר פועלים בשכונה, שוקד  בימים אלה על תכנון תכני המקום וקביעת אופיו. הצוות גם עתיד להיפגש עם גורמים שונים בעירייה ובחברות הבת העירוניות על מנת לבסס שיתופי הפעולה לטובת המקום.

אליעזר - מרכז הצעירים של חולון

יצוין, כי כ-50,000 תושבים בעיר חולון הינם צעירים, כרבע מסך כל התושבים. עפ"י המדיניות העירונית, העירייה משקיעה רבות באוכלוסייה זו, לצד ההשקעה באוכלוסיות אחרות, בעיקר בתחומי הגיוס לצה"ל, רכישת השכלה אקדמאית, תחומי התעסוקה וכן התרבות, הבילוי והפנאי.

מוטי ששון, ראש העיר: "לאור הצלחתו של "אליעזר" החלטנו להרחיב את הפעילות למען אוכלוסיית הצעירים בעיר. מצאנו לנכון להקים את השלוחה הראשונה של המרכז בג’סי כהן על מנת שישרת את צעירי השכונה תוך התייחסות למאפיינים הייחודים שלה ובהתאמה לצרכיה. נשקול הקמת סניפים נוספים בעיר בהמשך". 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים