חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

חולון: המוקד העירוני לשירותכם

 

חל שיפור במדדי השירות של המוקד וירידה בכמות הפניות החוזרות

 

 נתוני הרבעון האחרון (חודשים יולי-ספטמבר 2018) של המוקד העירוני 106 מצביעים על שיפור במדדי השירות ועל ירידה בכמות הפניות החוזרות למוקד. על פי הנתונים, בתקופה זו נכנסו למוקד העירוני כ-60 אלף שיחות טלפוניות וכ-5,000 פניות באמצעים דיגיטלייםומניתוח סוגי הפניות עולה, כי 65% מהפניות היו בנושאי מפגעים ואילו 35% מהפניות היו על מנת לקבל מידע.

 בסך הכל, מאז תחילת השנה ועד סוף ספטמבר, נכנסו למוקד העירוני כ-190 אלף שיחות טלפוניות וכ-12 אלף פניות באמצעים דיגיטליים, כאשר זמן ההמתנה הממוצע עמד על 01:22 דקות.

 לדברי מנהלת אגף השירות והמוקד העירוני, נועה רימון-גופרשטיין, "המוקד העירוני בודק את עצמו כל העת ומשתדל לייעל את השירות שניתן באמצעותו. הנתונים מוכיחים כי אכן המאמצים משתלמים ואני מאמינה כי התושבים ויתר הפונים למוקד אכן חשים זאת".

 ניתן לפנות למוקד העירוני במגוון דרכים, בהן באמצעות שיחת טלפון למספר 106, באמצעות אפליקציית "חולון", באמצעות הפייסבוק–F עיריית חולון, באמצעות הדוא"ל –moked@holon.muni.il ובאמצעות שליחת מסרון  - טל’ 052-6113106.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים