חיפוש
 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

חוק המרכולים: הרב דרעי לא מרפה

 

עיריית ראשון, ראש השלטון המקומי חיים ביבס ועוד.. כולם יצאו חוצץ נגד השר דרעי שהליט כי הוא מבטל את החלטות העיריות על פתיחת המרכולים בשבתות:  ”ניצול ציני של הבחירות המתקררבות כדי לפגוע בהחלטות העצמאיות של העיריות”..

 

למי שטרם שמע, אז ככה.. שר הפנים הרב דרעי החליט לדחות את חוקי העזר העירוניים לעקיפת חוק המרכולים

ומשפט אחד קודם לכן... למי ששכח, עירית מודיעין ראשון ובעצם כמעט כל הרשויותץ במרכז הארץ קיבלו החלטה ולפיה בעלי המרכולים הם שיחליטו אם לפתוח את עסקיהם בשבתות. ,

אז איך מתייחסים ומקבלים זאת ראש הערים: ראש עירית מודיעין המשמש גם כיו"ר השלטון המקומי פנה בתקשורת לרב דרעי כשהוא ממש כועס: הורד את ידך מאיתנו ותפסיק לפגוע בעם ישראל. תגובת הרב היתה קצרה: אני דואג ליום המנוחה של עם ישראל.

גם עיריית ראשון לציון יצאה עם תגובה חריפה: 
"אנו מתכוונים להילחם על אישור התיקון לחוק העזר, ואף היינו הראשונים שהגישו עתירה לבג"ץ בעניין כבר לפני מספר חודשים. תמוה בעינינו שמנכ"ל משרד הפנים נזכר להתייחס למכתב שנשלח אליו כבר לפני מספר חודשים והוא לא הואיל להתייחס אליו לפני הגשת העתירה. כרגע, ההודעה של משרד הפנים חסרת משמעות כיוון שהעתירה עומדת לפתחו של בג"צ"

למי ששכח, נזכיר שהמצהלך השנתיים האחרונות, קיבלו מס’ רשויות החלטות ולפיהן הם מאשרות פתיחת מרכולים בשבת. הרב דרעי שריח הבחירות ממש מגרד לו את האף, הטציא תגובה מתחסדת : חלילה.. כב’ הרב לא מתייחס כלל להיבט הדתי אלא לחוק מנוחה. חמוד כל כך, אם זה לא היה מרושע. ממש כך, מאחר ואדון דרעי שעברו לא ממש לבן ונקי גם מזוית תנכ"ית. מתיימר לקבוע לי ולך באשר לחיים שלנו בעיר שלנו. מדינה בהתמוססות.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים