חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

איך בוחרים רופא מוהל שתוכלו לסמוך עליו?

 

מזל טוב! נולד לכם בן זכר, או שאולי עוד הילד שלכם עוד לא הגיח לאוויר העולם אבל אתם רוצים להיות מוכנים לאירוע החשוב והקריטי הזה של ברית מילה. ברית מילה הוא כמובן טקס עתיק יומין, אנשים רבים בוחרים לבצע את הטקס באמצעות מוהל שאינו מוסמך רפואית אבל מנוסה בהליך הטקס

 

מזל טוב! נולד לכם בן זכר, או שאולי עוד הילד שלכם עוד לא הגיח לאוויר העולם אבל אתם רוצים להיות מוכנים לאירוע החשוב והקריטי הזה של ברית מילה. ברית מילה הוא כמובן טקס עתיק יומין, אנשים רבים בוחרים לבצע את הטקס באמצעות מוהל שאינו מוסמך רפואית אבל מנוסה בהליך הטקס. אחרים מעדיפים שאת ההליך הזה, שהוא גם טקס יהודי חשוב אבל גם הליך רפואי לכל דבר יבצע רופא מוהל. כשבוחרים רופא מוהל אפשר ליהנות משני העולמות. מצד אחד טקס כדת וכדין ומצד שני רופא שמבצע את ההליך. ננסה לפרט פה על היתרונות של רופא מוהל ומה צריך לדעת לפני שמזמינים אחד. 

מה היתרונות בביצוע ברית מילה על ידי רופא מוהל?

ברית מילה היא הליך רפואי לכל דבר. כאשר רופא מוהל עורך את הטקס, אתם יכולים להיות בטוחים שההליך מתבצע באופן סטרילי ונקי. התינוק יכול לקבל זריקה נגד הכאב מה שמקל על ההליך משמעותי. רופא מוהל מנוסה, כמו לדוגמה ד"ר בנימיני – רופא מוהל, ידע לשאול את השאלות הרפואיות הנכונות ולהיות ערוך לתרחישים שונים. כמו כן, במידה ואחרי הברית, אתם חשים שיש לבדוק את האזור או חוששים, אפשר ליצור קשר עם הרופא מוהל שייתן הערכה רפואית מקצועית. לצד הידע הרפואי, מישהו בעל מקצוע ד"ר בנימיני – רופא מוהל, יודע איך ומתי לערוך את הטקס גם מהפן הדתי ובכך לשלב בין שני העולמות באופן הבטוח ביותר. 

מה צריך לדעת לפני שעורכים ברית? 

על פי היהדות, את טקס הברית מקיימים ביום השמיני מהלידה, כולל יום הלידה עצמו. לכן, אם כבר ילדתם, מומלץ ליצור קשר עם רופא מוהל מוקדם ככל האפשר ולשריין את תאריך הברית. אולי תופתעו לדעת, אבל לפי היהדות את הברית מקיימים ביום השמיני תמיד, גם אם מדובר ביום שבת או אפילו ביום כיפור. רק במקרים רפואיים מגבילים מומלץ לדחות את הברית מהיום השמיני. 

כיצד מתבצע טקס הברית?

כל רופא נותן את ההנחיות שלו מבעוד מועד. לרוב, תקבלו רשימה מהרופא של מה שצריך להכין מראש כמו טלית, חומר אלחוש, אלכוהול, משכך כאבים לאחר הטקס ועוד. את הטקס עצמו מבצע המוהל כאשר לרוב יש סנדק שמחזיק את התינוק בזמן עריכת הטקס. 

איפה אפשר לקיים ברית?

יש מספר אפשרויות לקיום טקס הברית וכל משפחה בוחרת את האפשרות שמתאימה לה. אפשר לקיים את הטקס בביתו של התינוק, במקום מסודר של אירועים כמו אולם או גן, בבית כנסת או במרפאה של הרופא. בחירת המיקום לאירוע תלויה במספר המוזמנים, בסגנון האירוע שאתם מתחברים אליו,  לתקציב שלכם לאירוע, סגנון הכיבוד וכן הלאה. יש אנשים שבוחרים לקיים את הברית בנפרד מהאירוע שאליו מזמינים גם משפחה וחברים.


 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים