חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

בת-ים רוכשת מרחבים מוגנים ניידים לגני ילדים ולשכונת הקרוואנים בעיר

 

לאחר אין ספור דיונים ובשל היעדר מענה מהמדינה, עירית בת-ים החליטה לסייע לתושבים בכוחות עצמה כפי שנעשה בקורונה ובאירועי חירום נוספים ותרכוש מרחבים מוגנים ניידים לגני ילדים בהם אין ממ”דים ובנוסף בכדי להביא לראשונה לשכונת הקרוואנים בעיר.

 

עיריית בת-ים הקציבה תקציב של 5 מיליון ₪ לצורך רכישה עצמאית של ממ״מים (מרחבים מוגנים ניידים) שמאושרים על ידי פיקוד העורף לשימוש בגוש דן, בניגוד למיגוניות שאינן מתאימות להגנה במרכז הארץ. במקביל הצלחנו לאתר ספקים אשר יציבו את בת-ים בראש רשימת ההמתנה על מנת שנקבל את הממ״מים במהירות ומבלי להמתין שבועות ארוכים.

 

בשבועות הקרובים מדי שבוע יוכשרו גני ילדים נוספים לפעילות שוטפת, ובמקביל תהיה הגנה תקנית גם לתושבי שכונת הקראוונים לראשונה מאז שנות ה-90. בנוסף, נבחנת אפשרות להציב את הממ״מים בשכונות נוספות בעיר, בהתאם לאפשרויות ההנדסיות אשר יתאפשרו מבחינת בטיחות.

 

צביקה ברוט, ראש העיר בת-ים: "מדובר בהחלטה חשובה שאין כמותה, אשר בעקבותה נוכל לאפשר את הבטיחות המקסימלית עבור כל תושב ותושבת. אני מבקש להודות למנכ״לית העירייה יודפת אפק ארזי על הובלת הנושא, ולגורמי המקצוע בעירייה אשר פעלו בהליך מהיר להשגת כל האישורים לנושא".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים