חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

מתנות ממותגות: האם רלוונטי גם בתקופת האונליין?

 

בין אם במחשב, בין אם בסמארטפון, תקופת האונליין הביאה עימה השפעות שמורגשות מכל כיוון. ברשת אנו שואבים מידע, מחפשים מוצרים, קונים ואפילו מבלים. אונליין אנו רואים סרטים, מקשיבים להרצאות, משתתפים בחוגים ועושים עסקים

 

בין אם במחשב, בין אם בסמארטפון, תקופת האונליין הביאה עימה השפעות שמורגשות מכל כיוון. ברשת אנו שואבים מידע, מחפשים מוצרים, קונים ואפילו מבלים. אונליין אנו רואים סרטים, מקשיבים להרצאות, משתתפים בחוגים ועושים עסקים. והפעם אנו רוצים להתמקד בנושא המתנות וליתר דיוק, באלה הממותגות. האם הן שומרות על רלוונטיות בתקופת האונליין? קראו וגלו. 

מגוון מתנות בהזמנה אונליין

פתרונות של מתנות ממותגות רלוונטיות לצרכים אישיים ועסקיים. אלה פתרונות עם כמה וכמה תועלות, שנסקור בהמשך הדברים. אך תחילה, שימו לב כי לא רק שתקופת האונליין לא הורידה את הצורך בהן אלא אפילו להפך. ומבחינת זמינות ואפשרויות, הדברים מובהקים באופן מיוחד. ספקים מובילים של מתנות עם מיתוג אישי, משווקים דרך הרשת אין ספור מוצרים עם הדפסים, ציורים, מדיו על פלסטיק או מתכת ועד רקמה על בד. השפע של המתנות מהסוג הממותג, מעולם לא היה מרשים ומרהיב יותר. 

מתנות שהופכות את החברה למזוהה

אפשר להצביע על כמה וכמה סיבות לרלוונטיות של מתנות ממותגות, בעידן האונליין. זה לא רק שקל להזמין אותן. המתנות הללו מועדפות על ידי בעלי עסקים, שרוצים להפוך את החברה או העסק שלהם, למיוחדים ומזוהים. אנשים שמקבלים מתנות מהסוג הזה יוצרים אפקט נוסף. הם חושפים מעגל רחב של אנשים אחרים, למיתוג. החל בעט ממותג ועד ציוד ממותג למחשבים או בגדים ממותגים, ככל שיותר אנשים רואים אותם, כך העסק נעשה מזוהה ומוכר בציבור הרחב. 

בניית מערכת יחסים ארוכה עם לקוחות 

המתנות הממותגות מחזקות את המותג, אך לא רק במובן של בולטות או זכירות. חלוקה של מתנות עם מיתוג, בהזדמנויות שונות, מביאה עמון יתרונות. זו דרך לצ’פר לקוחות קבועים. זוהי דרך נהדרת, לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות חדשים. אנשים מאוד אוהבים לקבל מתנות, גם מתנות שהן אינן יקרות. זה אומר להם שמישהו חושב עליהם, משקיע בהם. נאמנות לקוחות היא אפקט בעל ערך עסקי. אלה לקוחות שפונים אליכם שוב ושוב. אלה לקוחות שקונים מכם, פעם אחר פעם. אלה לקוחות שגם ימליצו עליכם לאחרים. 

המציאות מוכיחה – לא רק אונליין 

אפשר לומר ביושר כי האונליין הביא שינויים בתרבות המיתוג. שכבה עצומה של עסקים מייצרים מיתוג אונליין, בין אם זה באתר פעיל ובין אם זה ברשתות החברתיות. מיתוג באונליין חשוב ומביא תוצאות, אבל זה לא מגיע על חשבון המיתוג הפיזי. עדיין צריך גם מיתוג על פריטים פיזיים. עדיין לקוחות מאוד נהנים לקבל מתנות. שי כזה או אחר, שנותנים ביום הולדת של לקוח, כמתנה או במבצע, ממשיך להיות רלוונטי. 

לסיכום, כולנו מנהלים חלק גדול מחיינו באונליין. מזמינים, מבלים, לומדים, מתקשרים. אבל חשוב גם היחס האישי, המגע האנושי. לכולנו חשוב לפעמים לתת ולפעמים לקבל. מתנות עם מיתוג נושאות ערך עסקי רב וזו הסיבה לכך שהן עדיין מאוד מאוד מבוקשות. 

קרדיט תמונה:  פרומוטים

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים