חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לארוז, להוביל, לאחסן 

 

חברת אחסון והובלות כאן מספקת מעטפת שירותים יוצאת דופן ללקוחות שלה. עם מחסן איכותי בחולון, היא נותנת שירות לכל גוש דן

 

חולון היא עיר שלא תמיד מקבלת את הקרדיט המגיע לה. היא אמנם מתויגת כעיר הילדים, אך כעיר שחולקת גבול עם תל אביב בצפון וראשון לציון בדרום, היא נהדרת גם למגורים של זוגות צעירים וגם למשרדים קומפקטיים של חברות קטנות ובינוניות. שוק הנדל"ן בחולון הוא מאוד דינמי, והרבה מאוד אנשים מעבירים דירות ומשרדים ממקום למקום. לכן, יש צורך מהותי בשירות איכותי של העברת תכולת דירה ומחסנים לאחסון הציוד בקרבת מקום. יש הרבה מחסנים להשכרה בחולון אך מעטים נותנים את השירות האיכותי שמספקת חברת הובלות ואחסון כאן ללקוחות שלה, בין אם פרטיים או עסקיים.

מקום נגיש ואיכותי

לחברת אחסון והובלות כאן יש מחסנים גדולים מאוד ברחוב הסתת באזור התעשיה בחולון, והיא מסוגלת לתת מענה מגוון מאוד ללקוחות שלה. כאמור, המחסנים נמצאים במיקום מרכזי מאוד, קרוב לתל אביב מצד אחד, וליציאה לכביש איילון מנגד, והם נגישים מאוד לבאים מכל הכיוונים. המחסנים מביאים איתם הרבה מאוד יתרונות, בכך שהם מאובטחים למשך כל שעות היממה, כל פינה בהם מצולמת ויש להם מערכת של גילוי עשן למניעת אסון. המחסנים נוחים מאוד, והגישה לציוד ניתנת רק ללקוח או למי מטעמו. כך אפשר להיות סמוכים ובטוחים שהציוד שלכם נמצא בידיים טובות, ותוכלו להשתמש בו, לקחת אותו או לזרוק אותו, מתי שתרצו, ובתיאום מול אנשי המקום.

מעטפת שירותית

אחד היתרונות הגדולים ביותר של חברת אחסון והובלות כאן זה נושא המעטפת השירותית. החברה מחזיקה גם בשירות הובלות מתקדם, וברשותה מגוון רחב של משאיות ואנשי מקצוע מהטובים שיש בישראל. אנשי השירות של החברה עובדים עם הציוד כאילו היה שלהם, ומסייעים במגוון רחב של דרכים ללקוחות הלחוצים, שרוצים לעבור את הציוד שלהם בבטחה ובמהרה למקום היעד. אם מקום היעד הוא אכן המחסנים של החברה בחולון, אזי שיש פה יתרון נוסף, שכן ניתן לאחסן את הציוד בלי שהוא יעבור מיד ליד, ותהיה סכנה לשלומו. חברה שנותנת את כל השירותים הללו תחת קורת גג אחת חוסכת ללקוחות שלה הרבה מאוד טרחה, כאבי ראש ודאגות, באחד הימים המורכבים ביותר שיש.

מגוון רחב של יתרונות

אחסון והובלות כאן מביאה איתה עוד הרבה מאוד יתרונות. כך לדוגמה, החברה מאפשרת לאחסן פריט אחד בלבד, למשך תקופה שתיקבע מראש. יש הרבה מקומות שמספקים הגבלת מינימום לדברים שאפשר לשים במחסן, או כאלו שהמחסן הוא בבלאגן שלם, וקשה מאוד להגיע אל הציוד. באחסון והובלות כאן הכל מסודר, מתויק ומאובטח לחלוטין. בנוסף, החברה גם מספקת שירותי אריזה לפני האריזה, וניתן לארוז פריטים גדולים ומורכבים, או, למעשה, את כל הציוד בבית. מה שיפה בחברה, הוא שהיא נותנת את האפשרות ללקוחות להשתמש גם רק באחד מהשירותים שלה, ולא מאגדת או קושרת שירות אחד בשני. הגמישות הזו היא חשובה מאוד ללקוחות החברה.

הפקטור החשוב ביותר

בנושא של אחסון תכולת דירה מחירים מהווים פקטור חשוב. הובלות ואחסון כאן מספקים לכל לקוח את המענה הנכון ביותר עבורו, ביחס לכמות הציוד שהוא רוצה להעביר או לאחסן, ולאיזה תקופה הוא מעוניין לאחסן את הציוד. צריך לזכור שהחברה מספקת גם שירותי של אריזות ואחסון של פריטים בודדים, ולכן המחירים משתנים בהתאם לצורך של הלקוח. החברה מספקת שירותים איכותיים לכל גוש דן, כולל תל אביב, רמת גן, גבעתיים, אזור, בת ים, ראשון לציון וכמובן – חולון, שהפכה בשנים האחרונות לפנינת נדל"ן אמיתית ומבוקשת.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים