חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כסאות בר ללא הפסקה: נקודת מבט של יבואן

 

אחד הטרנדים הבולטים בעולם הכיסאות בשנים האחרונות הוא ללא ספק עלייתם המטאורית של כיסאות הבר. הם הפכו מריהוט המאפיין בתי קפה עם שולחנות גבוהים לבני בית כמעט בכל מקום בישראל, בזכות העיצובים המדליקים, יתרון הגובה וחוויית הישיבה שהם מספקים. ניתן למצוא אותם במגוון אינסופי של דגמים מחומרי גלם שונים, המתאימים לכל חלל בבית. אז מה הפלא שהם מבוקשים כל כך?

 

 כיסא בר- המלך של האי

כאמור, את כיסאות הבר נהגנו לראות בעיקר במסעדות ובתי קפה בהם מקובלת הישיבה המוגבהת. אך המהפכה העיצובית שהגיעה לבתים רבים בישראל, בדגש על אזור המטבח, כאשר הבחירה הראשונה של רבים וההמלצה של מעצבי הפנים היא ללכת על דלפק מוגבה או אי באמצע המטבח, שמשלב אסתטיקה ופונקציונליות גם יחד. אמרתם אי- אמרתם כיסאות בר קבלתם Chair2u. הם משתלבים בצורה מושלמת בעיצוב האי ומעניקים חוויית ישיבה מיוחדת, כאשר בעזרת נקודת מבט גבוהה יותר ניתן לראות טוב יותר את מרחב הבית כולו. כסאות בר למטבח הפכו ללא ספק למוצר חובה עבור כל אחד המתכנן את אי חלומותיו באמצע המטבח. חשוב כמובן לוודא במדויק את מידות האי המתוכנן, על מנת לבחור את הכיסאות שיתאימו לו בצורה מושלמת. 

מגוון חומרי גלם לבחירתכם

כמובן שכיסאות הבר אינם מיועדים אך ורק לאלו שבמטבח ביתם יש אי או דלפק מוגבה. חוויית הישיבה פופולרית גם כאשר מדובר באירוח בסלון או ליצור פינת ישיבה נעימה בחצר הבית או המרפסת. בשל הפונקציונליות של כיסאות הבר, ניתן למצוא אותם בשלל דגמים מחומרי גלם שונים, בהתאם לאפשרויות העיצוביות העומדות בפניכם: כיסאות מעץ לעיצוב קלאסי או כפרי, נירוסטה או מתכת לעיצוב קר ומודרני, כיסאות בר בעלי רגל טלסקופית אחת או ארבע רגליים, כיסאות עם או בלי משענת, עם או בלי ריפוד. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, והרכישה צפויה להיות מוצלחת במיוחד.

כדאי לבחור בחנות מקצועית ומומלצת

אז לאחר שנחשפנו עד כמה כיסאות בר יכולים לשדרג את הבית, נשאלת השאלה המתבקשת- היכן הכי טוב לרכוש אותם? מומלץ למצוא חנות מקצועית המציעה מגוון רחב למדי של כסאות בר ובמחירים אטרקטיביים. אחת החנויות המומלצות לרכישת כיסאות בר היא בלי ספק חנות Chair2u, המציעה ללקוחותיה מבחר ענק של כיסאות בר מעוצבים לכל מטרה, מייצור ישראלי כחול לבן, ובזמני אספקה מהירים במיוחד. Chair2u מציע גם כיסאות לשימוש מסחרי ומספקת כיסאות בר גם לבתי קפה ומסעדות רבות ברחבי הארץ. 

גבוה מעל כולם

לסיכומו של עניין, אם טרם התחדשתם בכיסאות בר, דעו שתוכלו לשדרג את חלל הבית בעזרתם בצורה משמעותית. וודאו את המידות הדרושות, בחרו את הדגם שלכם ותוכלו להתרווח במהרה בכיסאות הבר המעוצבים שלכם. זוהי בחירה עיצובית שלבטח לא תתחרטו עליה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים