חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

לרדת במשקל: סיפורים מעוררי השראה

 

פעמים רבות כל מה שאנו זקוקים לו על מנת לקבל מוטיבציה ולחולל שינוי בחיינו הוא סיפורי הצלחה של אנשים שעוברים חוויה דומה לשלנו

 

שמעתם על המהפכה בתחום הבריאות וההרזיה שמחוללת הכמוסה הטבעית של VIXIV. רכיביה מעניקים לגוף תחושת נמרצות ואנרגיה, עוזרים לשפר את בריאות הגוף וגם מספקים תחושת שובע ומורידים את החשק למתוק. קיבצנו עבורכם סיפורי השראה של אנשים שסבלו במשך זמן רב ממשקל עודף ועברו מהפך.

 

סיפורו של בני ביטון, ראש עיריית דימונה

הסיפור התחיל בגלל בדיקת לב ספונטנית שקבע לעצמו ראש עיריית בית שאן, ז’קי לוי, חברו הקרוב של בני ביטון. בגלל אותה בדיקה מקרית ומה שהתגלה במהלכה חייו של לוי ניצלו. ביטון ששמע על כך מחברו לא הצליח להפסיק לחשוב על הסכנות הבריאותיות שעלולות לצוץ בכל רגע.

באותו שבוע התקיימה פגישת עבודה בעניין פרויקט קהילת העבריים בדימונה בהשתתפות בין היתר של בני ביטון ומנהל הפרויקט יולי לב. מלבד ההתעסקות בנדלן, לב הוא גם זה שפיתח את שיטת VIXIV שהפכה לסיפור הצלחה ישראלי. הפיתוח הגיע מתוך צורך אישי בעקבות כך שסבל מעודף משקל ואף הגיע למצב בו הוא ישן עם מכשיר נשימה בלילה.

בסיום הפגישה ביטון שיתף את לב לגבי החששות הבריאותיות שלו והרצון לרדת במשקל. השני הציע את עזרתו וביטון שכבר קיבל המלצה בעבר על השיטה מתושב אחר מהעיר החליט להצטרף. מאז הוא הצליח להשיל ממשקלו 20 קילו וחייו השתנו פלאים. ביטון ממשיך לקחת באדיקות את הכמוסות ולעקוב אחר שיטת האכילה על מנת להגיע למשקל היעד שלו ולהמשיך לשפר את ערכי הדם- הכולסטרול, הסוכר ולחץ הדם נמצאים בירידה. והתחושה? לדבריו הוא "מרגיש צעיר ב-20 שנה".

 

סיפורה של נאווה

נאווה, בת 63 מבת ים היא צופה אדוקה של תוכנית הבוקר של יולי לב. יום אחד היא נחשפה לאייטם שלטענתה שינה את חייה: "כצרכנית גדולה של תרופות, מפאת מחלות רבות שלא פסחו עליי, גיליתי כי עודף משקל ממנו הנני סובלת יכול להוות, אם יטופל נכון, יזם להורדת התלות בתרופות" ומוסיפה "לאורך השנים ניסיתי אין ספור דיאטות, סדנאות, ו-כדורי פלא למיניהם ושום דבר לא הועיל לי". באותו אייטם היא נחשפה למוצרים של VixiV, שנשמעו לה בהתחלה כעוד "כדור פלא" והתבררו כפי שהיא מגדירה כ-"נס".

 לאחר שהחלה להשתמש במוצרים היא הורידה משמעותית במשקל, מרגישה הרבה יותר בריאה ואף שוקלת, תוך התייעצות עם הרופא שלה כמובן, להפחית במינון התרופות. על החוויה שלה היא מספרת: "מדובר בתורה של ממש. הכדורים, שהם בעצם רק תוסף מזון, מגיעים ביחד עם תוכנית תזונה מפורטת ובעיקר בליווי צמוד, אנושי ומרגש מצד הוגה השיטה, יולי לב. המחיר שווה לכל נפש ומצדיק כל השקעה, שכן התוצאות לנגד עיניי".

 

סיפורו של רענן

רענן קוסוביץ מקיבוץ בית השיטה, שוקל מעל 108 קילו והצטרף לא מזמן לתהליך של ויקסיב, מספר לנו שהוא לא מפסיק להפתיע את הסובבים עם התהליך אותו עובר: "הרופאה שלי הייתה בשוק, היא אמרה שכבר עשרים שנה לא היו לי מדדים כאלה טובים".  לפני שהוא הצטרף לתהליך רמת השומנים בדם ירדה ל-250, ה- H1C ירד מ-7.8 ל-6.7, הסוכר ירד ביחס למדידה הקודמת מ-117 ל-96. הוא מסכם ומוסיף: "לכל אלו הצטרפו הערנות, תחושת השובע, החידוד ההרגשה הכללית שהיא מעל ומעבר למצופה".

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

ליצירת קשר

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים. 

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים