חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

לא רק לסובלים מעודף משקל: סודות הבריאות

 

התפיסה כי רק אנשים הסובלים מהשמנת יתר צריכים לאכול בריא הינה שגויה מיסודה- אם אתם מבינים את החשיבות של גוף ובריא ורוצים ללמוד מה מומלץ להכניס לתפריט שלכם הכתבה הזו בשבילכם

 

 

לגוף האדם אין חלקי חילוף ואם יש משהו שכסף לא יכול לקנות זה בריאות. ישנם הרבה דברים בחיים הניתנים להשכרה- עובדים, נהג, מנקה ועוד שלל שירותים כאלה ואחרים, אבל מישהו שייקח ממך מחלה כזו או אחרת, זה כבר בלתי אפשרי. הדבר הכי חשוב לזכור בימינו, בעיקר כאשר סובבים אותנו כל כך הרבה הרגלים שפוגעים בבריאות שלנו, הוא שאף אחד לא ידאג לכם אם אתם לא תעשו זאת עבור עצמכם.

אחד הכללים החשובים ביותר שצריך ללמוד הוא להפסיק לפעול ולחשוב על אוטומט ולהבין שלא כל תרופה שקיבלנו מהרופא היא בהכרח טובה עבורנו- תחקרו ותבדקו כל הזמן מה אתם מכניסים לגוף. הרפואה הקונבנציונלית והכימיקלים השונים הופכים אותנו לתלותיים בהם ובדרך כלל פותרים בעיה נקודתית ולאחר מכן אנו משלמים על כך עם הופעת תופעות לוואי.

איך לחיות בריא יותר?

כאמור, ראשית מומלץ להוריד מהכימיקלים ובאותה נשימה להוסיף כמוסות טבעיות של vixiv שיעשו פלאים לגוף שלכם- 3 פעמים ביום. הכמוסה מכילה 8 רכיבים טבעיים ושומרת עליכם בכל יום. היתרונות שלה רבים, החל מהשפעות בריאותיות (ניקוי כלי דם, הורדת כולסטרול, מניעת מחלות דלקתיות, חיזוק מערכת חיסונית ועוד) דרך יצירת תחושת אנרגיה ונמרצות ועד להענקת תחושת שובע והורדת החשק למתוק שיעזרו לכם לשמור על המשקל הרצוי למשך כל החיים.

תזכרו שאין כל קשר למשקל שלכם, לא רק אלו הסובלים מעודף משקל צריכים לדאוג לעצמם ולאכול בריא. גם אלו הנחשבים רזים יכולים לסבול ממחלות שונות שמתפתחות בעקבות אכילה לא טובה. מבחינת הדברים שנכנסים אל הצלחת שלכם תוסיפו המון מזון ירוק ולמרות שזה טעים תורידו (כן, עדיף להוריד לגמרי ולא רק להפחית) את המזון המתועש, המשומר (המשווק בקופסאות פח) והמעושן. חטיפים, מוגזים, בשר מעובד, צ’יפס, אלכוהול, קופסאות שימורים, מאכלים כבושים, מוצרי ותחליפי חלב (ניתן לאכול מעט גבינות ושיהיו עד 5%), קמחים ואפילו על האש צריכים לצאת אל מחוץ לתפריט שלכם. הסיבה לכך פשוטה- מזונות אלה מכילים מרכיבים כגון צבעי מאכל מלאכותיים, זפת וכימיקלים הגורמים לתופעות כגון דליפת מיצי קיבה במעלה הוושט המייצרים צריבה בגרון ומעלים את הסיכון להתקף לב, שבץ מוחי ולסרטן.

מלבד המזונות הירוקים, מומלץ לאכול מזונות לא מעובדים כמו שבולת שועל בה ניתן להשתמש כחומר בסיס להכנה של קציצות, פשטידות ועוד- אם תתנו לזה ניסיון תופתעו כמה מתכונים טעימים יש. בנוסף, תאכלו סלטים ותוסיפו אליהם ירקות בכל הצבעים- חצילים, פטריות חיות, קישואים, בטטות ודלעת במינון נמוך. דרך נוספת לצרוך ירקות בצורה טעימה ובריאה היא להרתיחם ולאחר מכן לייבש ולהכין במצב גריל בתנור.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

ליצירת קשר

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה

*כתבה שיווקית

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים