חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

איפה כדאי לקנות מצברים בחולון?

 

כולנו יודעים שלהיות תקועים עם הרכב דווקא ברגע שאנחנו הכי צריכים לנסוע, זה סיטואציה לא נוחה במיוחד. לכן, חברת שיא המצבר באה לעזור לכם ולעשות לכם סדר ותעזור לכם להבין מתי צריך בכלל להחליף ומה חשוב לבדוק לפני. הישארו איתנו ועזרו לעצמכם לחסוך כסף ולקבל קצת מושג על המערכות ברכב שלכם.

 

כיוון שהמצבר הוא לב החשמל של הרכב, חשוב לקנות מצבר עמיד לאורך שנים שיספק את הביצועים הנדרשים. חשוב להכיר בך שמצברים נהרסים בחודשים עם עומסי חום כבדים ולכן חשוב לתת דגש בבחירת מותג מצברים מוכר עם הוכחות לביצועים לאורך שנים ובהתאמה לטכנולוגיות החדשות של יצרניות הרכב השונות.

כאשר רוצים לבחור את המצבר הטוב והמתאים לרכב שלכם, עליכם לבדוק מספר דברים:

הגעה עד הבית

קיימים מגוון שירותים אשר יעניקו לכם החלפת מצברים בחולון. עם זאת, חשוב לציין שישנו השירות הנוח ביותר- מצבר עד הבית שיחזיר אתכם במהרה לשגרת היום שלכם. מלבד הנוחות שהשירות מספק, הוא נחשב חסכוני משמעותית משירותי גרירה וחילוץ שלהם צריך להמתין שעות ולשלם כפול.

טכנולוגיות ברכב

במידה ואתם מחזיקים ברכב מסוג היברידי, או רכב אשר מורכבת בו טכנולוגיית הדורשת מצבר סטארט סטופ מותאם, חשוב להרכיב מצבר שמותאם לסוג המנוע ולשנת הייצור של הרכב.

אחריות

תקופת אחריות של מצברים לרכבים עומדת על שנה עד שנתיים, לעומת זאת דו גלגליים (אופנועים, קטנועים וטרקטורונים) הינה חצי שנה בדרך כלל, אולם יש יצרניות שיספקו לכם גם שנה או 18 חודשים. חשוב לבקש תעודת אחריות מקורית מטעם היצרן ולוודא כי בגבו של המצבר מוטבע מספר חודשי האחריות אשר הובטחו לכם.

לשאלת השאלות – איפה כדאי לקנות מצברים בחולון?

במידה ואתם גרים באזור חולון, בת ים והסביבה, חשוב להכיר את השירות הנפלא המציע החלפת מצבר עד הבית, וכאשר זה מחברת שיא מצברים לרכב אתם יודעים שהיום שלכם במהרה יחזור לקדמותו. השירות ניתן על ידי מתקינים מקצועיים בכל אזור המרכז. מחיר ממוצע של מצבר כולל שירות והגעה עד בית הלקוח, יעמוד על 500 ₪ עם אחריות עד שנתיים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים