חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

המחזוריות יוצאות משכונות חולון

 

החל מיום רביעי השבוע, 1.12.2021, ייכנס לתוקפו חוק הפיקדון הארצי למכלי משקה גדולים ומחלקת המחזור העירונית נערכת להוצאה הדרגתית של המחזוריות ממרבית שכונות העיר כבר במהלך דצמבר.

 

בעקבות חוק הפיקדון החדש: המחזוריות יוצאות משכונות חולון

ניתן להחזיר לרשתות המזון גם את בקבוקי המשקה הגדולים תמורת קבלת הפיקדון   וגם - קרטוניות חדשות וגדולות עם גגון לגשם הוצבו ברחבי העיר ובאזור התעשייה

לאור החוק החדש, מבקשת עיריית חולון מהתושבים שלא להשליך את מכלי המשקה לפחים הכתומים החל מ- 1.12.2021 ועד אז ניתן להשליכם כשהם מושטחים ככל הניתן כדי להפחית נפחים.

עם כניסת חוק הפיקדון לתוקפו, אפשר להחזיר לרשתות המזון גם את בקבוקי המשקה הגדולים תמורת קבלת הפיקדון  - 30 אגורות למכל.

על מנת לשמור על חולון נקייה וממחזרת, מזכירה העירייה כי ניתן להמשיך ולהשליך לפחים הכתומים את אריזות הפלסטיק כגון מוצרי היגיינה וניקיון, מכלי מזון וחומרי ניקוי וכו’, אריזות המתכת כגון קופסאות שימורים, תרסיסים וכו’, אריזות נייר, קרטוני משקה, אריזות קלקר ושקיות ניילון.

ובתוך כך, התחדשה העיר בקרטוניות חדשות ואיכותיות גדולות יותר, הכוללות גגות למניעת כניסת מי הגשמים. בחודשיים האחרונים החלה מחלקת המחזור העירונית בהצבת הקרטוניות החדשות ברחבי העיר ובאזור התעשייה והם מיועדים לנוחות התושבים. חשוב לשטח את הקרטונים טרם הכנסתם למתקני האיסוף ויודגש, כי הם מיועדים אך ורק עבור קרטונים ולא נייר, אשפה, גזם או כל דבר אחר.

מעיריית חולון מבקשים להדגיש, כי לצד פעילות העירייה, שיתוף הפעולה של התושבים הינו חיוני להגברת המחזור, לניקיון העיר, לאיכות החיים והשמירה על הסביבה.

 

בברכה,

נורית בייסקי

דוברת העירייה

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים