חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות רחובות - יבנה >>

ההורים שואלים – הפרופסור עונה!

 

בימים האחרונים הורים רבים פונים לעיריית רחובות עם שאלות בנושא חיסוני הקורונה לילדים. מוקדם יותר השבוע הנגישה עיריית רחובות את המידע להורים היכן להתחסן בעיר והוא מופיע באתר העירייה.

 

 

לאור פניות ההורים והשאלות הרבות בנושא – עיריית רחובות תארח ביום שני הקרוב (29.11) בשעה 11:30 את פרופ’ יורם בלשר, מומחה ברפואת ילדים ואחד מרופאי הילדים המוכרים והאהובים בעיר*

יש לכם שאלות בנושא חיסוני ילדים ואתם רוצים לקבל תשובה מפרופ’ בלשר?

לחצו על הלינק>> https://bit.ly/3r79Jsn
כתבו את השאלה בתגובות ותקבלו תשובה בשידור חי

ניתן לצפות בשידור ביום שני הקרוב (29.11) בשעה 11:30 בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות >> https://www.facebook.com/Rehovot

השידור יהיה זמין לצפייה גם בתום השידור החי

בשבוע האחרון, בעקבות החלטת משרד הבריאות, הצטרפה מדינת ישראל לארה"ב והחלה לחסן ילדים בגילאי 5-11 נגד נגיף הקורונה. כל קופות החולים בעיר החלו לבצע את החיסונים ובמוקד העירוני 106 נרשמה התעניינות מקיפה של ההורים בעיר בנושא החיסונים.

בעקבות ההתעניינות, עיריית רחובות ריכזה עבור התושבים את המידע על חיסוני הילדים בקופות החולים באתר העירייה. כעת עיריית רחובות מזמינה את ההורים לצפות בשידור מיוחד בנושא חיסוני ילדים עם אחד מרופאי הילדים המוכרים והאהובים עיר - פרופ’ יורם בלשר.

לפרופ’ בלשר ניסיון של למעלה מ-40 שנים ברפואת ילדים והוא יגיע ביום שני הקרוב (29.11) בשעה 11:30 לענות כל שאלות ההורים בנושא חיסוני הקורונה לילדים בגילאים 5-11. השידור יועבר בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות בלינק>> https://www.facebook.com/Rehovot

בשידור בלשר יסביר להורים על נגיף הקורונה וטכנולוגיית החיסון ויענה גם על שאלות פרטניות שיגיעו מההורים.

הורי רחובות מוזמנים לשאול את השאלות שלהם בפוסט הזה בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות>> https://bit.ly/3r79Jsn

הורים המעוניינים להעביר שאלות באופן פרטי ולא פומבי מוזמנים לשלוח לעיריית רחובות הודעת פרטית בפייסבוק ופרופ’ בלשר יתן להם מענה ביום שני הקרוב (29.11) בשעה 11:30.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים