חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מתחם SpaceMod נחנך

 

ביום חמישי 7.10 הגיעו כ-200 תושבים לערב הפתיחה של מתחם העבודה והלמידה השיתופי SpaceMod בכיכר התחבורה.

 

ביום חמישי 7.10 הגיעו כ-200 תושבים לערב הפתיחה של מתחם העבודה והלמידה השיתופי SpaceMod בכיכר התחבורה. ראש העיר, חיים ביבס קבע את המזוזה למתחם ואמר כי "זהו המתחם העירוני הראשון שיקבץ תחת קורת גג אחת יזמים, בעלי עסקים, עצמאיים, חברות הזנק, סטודנטים וצעירים שיוכלו ליצור כאן את הדבר הבא ולקיים רשת קהילתית חברתית חשובה של מוחות מגוונים ויצירתיים." באירוע ניתן היה להתרשם מן המתחם הענק המשתרע על כ-1,600 מ"ר וליהנות מהרצאתו של יובל אברמוביץ’ על יזמות והגשמה עצמית.

זוהי כמובן הייתה יריית הפתיחה והחל מהיום ראשון 10.10, מתחיל המקום לפעול ע"י מנהלת אופק ומרכז הצעירים "יודה", בתנאים נוחים ובמחירי השכרה גמישים אותם ניתן לברר בטלפון של הנהלת המתחם – 08-6132890 בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 עד 20:00 בכל יום.

המתחם יציע עשרות עמדות עבודה במרחב פתוח לצד חדרים קטנים להשכרה, חדר מנטורים לייעוץ ללקוחות, חדר הרצאות עם מערכות מולטימדיה מתקדמות ופינות לאונג’ נעימות ומטבחונים מאובזרים. בנוסף, קרובות לסיומן העבודות לפתיחת פאב שישרת את באי המקום והקהל הרחב, אשר ממוקם בכניסה למתחם.

במתחם עומלים בימים אלה על תכנים עשירים ומקצועיים של הרצאות, קורסים, אירועי תרבות לצעירים, ייעוץ וליווי לעסקים ומעגלי עסקים מגוונים. התכנית תצא בקרוב ותפורסם ע"י העירייה והמתחם לתושבים באמצעי המדיה השונים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים