חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

ישראל המדינה הראשונה שמחסנת חיסון שלישי

 

היום התחילה קופת חולים כללית במתן חיסון שלישי נגד נגיף הקורונה למטופלים בגילאי 60 ומעלה ונכון לסוף היום התחסנו כ-18,000 בני אדם במנת החיסון השלישית, ועוד 110,000 זימנו תורים לימים הקרובים.

 

לדברי ארז לוי מנהל מחוז מרכז בכללית: "ההיענות המרשימה לחיסון השלישי מעידה על הצלחת החיסונים והבעת אמון הציבור בחיסון כאמצעי יעיל שיאפשר המשך שגרת חיים לצד הגנה מפני הנגיף ושמירה על בריאותם,
נמשיך להרחיב את זמינות שירותי החיסונים ואת שירותי הבדיקות שלנו"

בין המתחסנים שהגיעו למרפאת מוריה כללית במודיעין הייתה ד"ר יעל קובלסקי מנהלת מרכז בריאות הילד רמלה אשר הגיעה עם אמה הגב’ סימון מטראי להתחסן במנה השלישית.

סימון מטראי תושבת העיר מספרת: אני מרגישה שעשיתי את הדבר הנכון. החיסון השלישי חשוב לי מבחינה בריאותית ויאפשר לי לקיים את השיגרה שלי ולהיפגש עם המשפחה והסובבים אותי באופן רגוע יותר.
זה לא מספיק שאנחנו , המבוגרים , נצא להתחסן. אני קוראת לכל אלו שעדיין לא התחסנו, לצאת בהקדם להתחסן כדי לעזור לכולנו לצאת ממגיפת הקורונה.

לדברי ד"ר יעל קובלסקי, מומחית ברפואת ילדים: החיסונים עובדים, יעילים ובטוחים וזו הדרך היחידה בה נוכל להגן על עצמנו, על הסובבים אותנו והיקרים לנו ולהמשיך לנהל את שיגרת חיינו לצד הקורונה.
צאו להתחסן וכך ייטב לכולנו.

בכללית מקווים לחסן כ-700 אלף איש בקבוצת גיל זו בהקדם האפשרי ועל מנת לעמוד ביעד ובביקוש הגבוה כללית מחוז מרכז פתחה 21 מתחמי חיסונים עם יכולת חיסון של כ-3500 איש מידי יום, בזמינות גבוהה ובשעות נוחות על מנת לאפשר לכל מי שחפץ בכך להגיע ולהתחסן. ניתן לתאם תור באתר ובאפליקציית כללית, או במוקד הטלפוני 2700*.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים