חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מי צריך חותמת מאושר

 

למרות שהרבה מאד מהפעולות היומיומיות של כל אחד ואחת עברו בצורה זו או אחרת לתצורה דיגיטלית ו-וירטואלית, עדיין יש לא מעט עבודה פיזית שחייבת להתבצע עם דפי נייר, חותמות, כלי כתיבה וחתימה בכתב יד

 

למרות שהרבה מאד מהפעולות היומיומיות של כל אחד ואחת עברו בצורה זו או אחרת לתצורה דיגיטלית ו-וירטואלית, עדיין יש לא מעט עבודה פיזית שחייבת להתבצע עם דפי נייר, חותמות, כלי כתיבה וחתימה בכתב יד. 

חותמות מסוגים שונים עדיין נמצאות בנוף של משרדים רבים ושל בעלי מקצוע למרות שהשימוש בהם פחת בצורה משמעותית. חותמת מאושר היא אחת החותמות שעדיין נמצאת בשימוש נרחב וכרגע לא ממש אפשר לראות שהשימוש בה יעלם בזמן הקרוב. מכיוון שהיא מעורבת בהרבה מאד תהליכי אישור – הרי שחובה לשמור מסמכים בנושאים מסוימים על מנת שאפשר יהיה לעבור ביקורות שונות, גם לאחר מספר שנים ולכן תהיה חשיבות מכרעת לכך שהחותמת עדיין תהיה ברורה ותופיע על גבי המסמכים. בהרבה מאד מקרים כבר אין בכך צורך, אך דווקא כאשר מדובר על אישור של תהליכים או פעולות – יש לזה חשיבות גבוהה.

איך מתנהלים עם חותמת של אישור?

במקרים רבים לא הרבה אנשים או דמויות יהיו רשאים לחתום עם חותמת על אישורים כאלה ואחרים. מדובר בחותמת שלרוב ישמרו עליהם במגירה נעולה ולא להרבה אנשים תהיה גישה אליה. מדובר בחותמת פיזית העשויה מעץ, בדרך כלל, אך יכולה גם להיות כזאת שעשויה מפלסטיק עם כרית דיו מובנית כחלק מגוף החותמת. אפשר להשיג חותמות כאלה מלבניות, מרובעות או אפילו עגולות וכדאי לבחון היטב את הגודל לפני שמזמינים. באתר האינטרנט עדן חותמות אפשר להתרשם ממגוון רחב של חותמות שמתאימות לכל צורך או מטרה וכמובן לכל איש מקצוע. בכל עסק או משרד יהיו דרישות או צרכים אחרים ולכן חשוב לקנות את חותמת האישור מאתר שהייצור בו מהיר וידידותי והאספקה תהיה מהירה ככל האפשר. חשוב להבהיר לעובדים שיעבדו עם החותמת את החשיבות שלה ומדוע צריך לשמור עליה היטב.

חותמות פיזיות אל מול העולם הדיגיטלי

אין ספק שיש חותמות שאט אט ילכו וייעלמו מן הנוף. את אלה יחליפו חותמות דיגיטליות שיהיו מוסדרות בחוק ואפשר יהיה להתייחס אליהן בדיוק באותה הדרך שבה מתייחסים לחותמות פיזיות רגילות. מסיבה זו אתר אינטרנט שמציע למכירה חותמות מכל הסוגים יכול להיות הכתובת הנכונה בכל צורך שבו מחפשים חותמת וחשוב לבחון את האפשרויות שמוצעות באתר וכך לבחור את החותמת שהכי תתאים. לא כל חותמת מתאימה לשימושים כאלה ואחרים ולעיתים יש הנחיות ברורות מה צריך להופיע על חותמת או מה אסור שיופיע. בחותמות של המילה מאושר חשוב שהאותיות תהיינה ברורות מאד, שהדיו לא יימרח וששום דבר לא יפריע לכך שאפשר יהיה לקרוא את המילה בבירור. מסיבה זו עדיין יש ביקורות שמחפשות ומוודאות את קיומה של החותמת ולכן עליה להיות עמידה ולשמש בדיוק על פי הכללים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים