חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חנות חיות בחולון – איך נדע להבדיל בין סוגי המזון עבור כלבים וחתולים 

 

כל מי שנכנס היום לחנות חיות, מרגיש את השינוי שחל בתחום של מוצרים לחיות מחמד ובפרט בכל מה שקשור למזון חיות, בפרט אם מדובר במזון שמיועד לחתולים וכלבים. המגוון גדל, האפשרויות הן רבות יותר וכוללות הרבה יותר מרכיבים איכותיים

 

כל מי שנכנס היום לחנות חיות, מרגיש את השינוי שחל בתחום של מוצרים לחיות מחמד ובפרט בכל מה שקשור למזון חיות, בפרט אם מדובר במזון שמיועד לחתולים וכלבים. המגוון גדל, האפשרויות הן רבות יותר וכוללות הרבה יותר מרכיבים איכותיים. 

למשל, אם ניכנס היום אל חנות חיות בחולון, אפילו אם מדובר בחנות סטנדרטית, נוכל למצוא מדפים שלמים של מזון יבש ורטוב, חטיפים וממתקים מסוגים שונים עבור כלבים וכן עבור חתולים, מתוכם נוכל לבחור את מה שמתאים ורלוונטי עבור חיית המחמד שלנו. חשוב שאנחנו נדע לבחור את הדברים הטובים ביותר עבורה, בשביל שהיא תוכל לקבל את המרכיבים החיוניים עבורה מבחינה בריאותית ותפקודית. 

על המגוון של בעולם המזון לכלבים וחתולים

עד לפני מספר שנים לא מעטות, בכל חנות חיות בחולון או בכל מקום אחר, היינו יכולים למצוא סוגים מעטים של מזון כלבים או חתולים, בין אם הוא היה מזון יבש ובין אם הוא מזון רטוב. יש לכך סיבות שונות, החל מכך שהיו מעט חברות שעסקו בתחום ורק מעט מהן ייבאו את המוצרים שלהן לישראל. 

היום, לעומת זאת, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מזון לכלבים או חתולים, אשר נבדלים במאפיינים שונים. 

החלוקה הראשית היא על פי גיל. ישנו מזון שמיועד לגורים, מזון לבוגרים וכן חתול למבוגרים. כפי שאנחנו יכולים להבין, כל חיה זקוקה למזון שמתאים לגיל שלה בשביל שתוכל להתפתח ולהתמודד עם מצבים בריאותיים ותפקודיים שונים. 

חלוקה שנייה היא על פי משקל וגודל. אפשר למצוא מזון כלבים וחתולים אשר מיועד לגזעים קטנים, בינוניים וגדולים. זאת על מנת לספק להם מזון מזין ובריא, בהתאם למבנה הגוף, משקל, הצרכים של העצמות והשרירים שלהם. 

חלוקה שלישית היא על פי צרכים מיוחדים. למשל,ישנו מזון שיכול לשפר את איכות הפרווה, מזון שיכול לעזור לכלבים וחתולים שמתמודדים עם מחלות שונות, מזון אשר מיועד למי שיש לו בעיות ביציאה ועוד. כל סוג כזה או אחר של מזון, כולל בתוכו מרכיבים שונים, ייחודים וספציפיים. 

מעבר לכל זה, הרי אפשר למצוא גם טעמים שונים. ניתן למצוא מזון שמבוסס על דגנים, עוף, כבש, דגים ועוד סוגים שונים של טעמים. עם השנים, בדומה למזון של בני אדם, החלו להתבסס יותר ויותר על מרכיבים טבעיים ופחות על מרכיבים תעשייתיים, שנחשבים הרבה פחות איכותיים. 

כיצד בוחרים מזון בצורה נכונה?

כשאנחנו ניגשים אל חנות חיות בחולון או במקום אחר, חשוב שיהיה בידינו כל המידע הרלוונטי על הכלב או החתול שלנו, על מנת שנוכל לרכוש עבורו מזון מותאם. מעבר לכך, חשוב שאנחנו נקנה לא רק מזון יבש או רטוב, אלא גם חטיפים וממתקים, כאלה שיכולים לעזור לנו מבחינה בריאותית (למשל, חיזוק וניקוי השיניים) וכן כאלה שיהיו טעימים עבורו. 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים