חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מהלך נוסף לחיזוק מסגרות החינוך הממלכתיות בשכונות הותיקות

 

במסגרת פעולות העירייה לחיזוק מסגרות החינוך הממלכתיות בשכונות הותיקות בפרט, ראש העיר רמי גרינברג פרס בפני נציגות הורי בית הספר יד לבנים את הרפורמה אותה הוא מוביל בשנתיים האחרונות לחיזוק החינוך הממלכתי בכל העיר וכן בשכונת כפר גנים, בה פועל בית הספר. 

 

מהלך נוסף לחיזוק מסגרות החינוך הממלכתיות בשכונות הותיקות יחל בשנה הבאה

במסגרת פעולות העירייה לחיזוק מסגרות החינוך הממלכתיות בשכונות הותיקות בפרט, ראש העיר רמי גרינברג פרס בפני נציגות הורי בית הספר יד לבנים את הרפורמה אותה הוא מוביל בשנתיים האחרונות לחיזוק החינוך הממלכתי בכל העיר וכן בשכונת כפר גנים, בה פועל בית הספר. לצד ההיבט הפדגוגי, הרפורמה שמתבצעת בתיאום ובאישור משרד החינוך וכן בלוויו של דר’ איציק כהן, מנכ"ל משאבי ידע, באה לידי ביטוי גם בבניית מוסדות חינוך חדשים ברחבי העיר, יישום פרוייקטים של חדשנות, בניית מרחבי למידה במגוון בתי ספר וכן הוספת כיתות לימוד חדשות בבתי ספר מתפתחים.

בהתאם לכך, עיריית פתח תקוה פועלת במגוון דרכים כדי לחזק את שכונות העיר הותיקות במטרה שיקלטו בהן אוכלוסיות חזקות נוספות. כפר גנים א’, שבה פועל בית הספר יד לבנים, היא אחת מהשכונות שבהן הפוטנציאל הוא גבוה מאוד, שכן, בית הספר ממוקם בסמוך לגן יונתן, פארק יד לבנים, לגן החי ולמוזיאונים. וכדי שהפוטנציאל יבוא לידי מימוש ובאזור יקלטו משפחות חזקות נוספות, מעבר לאלו שגרות בו היום, עלה הצורך להכניס את בית הספר האנתרופוסופי למבנה של יד לבנים. בית ספר זה יכיל שכבות גיל מכיתה א’ ועד יב’.

בשנים האחרונות נרשמה מגמת ירידה ברישום לבית הספר יד לבנים ומדובר במצב שהוא אינו אופטימלי עבור התלמידים.
על כן, הוחלט כי בשנה הבאה לא יתבצע שיבוץ לכיתה א’ בבית הספר יד לבנים ותינתן אפשרות בחירה לשיבוץ בבתי ספר נוספים מאשכול מערב העיר וכפר גנים. במבנה יד לבנים יקלטו בהמשך כיתות א’-ג’ של בית הספר האנתרופוסופי. בהתאם לכך מגמת התחלופה תעמיק גם בשנים הקרובות.

ראש העיר רמי גרינברג "כחלק מהתכנון האסטרטגי הכולל שאנחנו מקדמים במערך החינוכי, הוחלט שמבנה יד לבנים יקלוט בשנים הקרובות את בית הספר האנתרופוסופי עבור כיתות א’-יב’. זאת מתוך מטרה למשוך לאזור אוכלוסיות חזקות נוספות ולממש את הפוטנציאל בו ובעיקר כדי לאפשר לתלמידים חינוך מיטבי. החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות העירוני ואנחנו פועלים במגוון כלים כדי להוביל את תלמידי פתח תקוה למצויינות."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים