חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

תלמידי הרב תחומי פתח תקוה א׳ -באהבה לסביבה ולקהילה

 

תיכון עמל א’, בהובלתה של סימון מולה, המומחית למחזור ומובילת בית ספר ירוק, החליט  לקחת על עצמו במסגרת המעורבות החברתית מיזם לקראת ט”ו בשבט: העברת תשורה מלבלבת לוותיקי העיר בתוספת איגרת אישית מהתלמידים ומראש העיר.

 

תיכון עמל א’, בהובלתה של סימון מולה, המומחית למחזור ומובילת בית ספר ירוק, החליט  לקחת על עצמו במסגרת המעורבות החברתית מיזם לקראת ט"ו בשבט: העברת תשורה מלבלבת לוותיקי העיר בתוספת איגרת אישית מהתלמידים ומראש העיר.

היוזמה קיבלה דרבון וחיזוק מצדו של ראש העיר רמי גרינברג, וכך תלמידי  בית הספר יחד עם המורים עמלו על הכנת העציצים ושיגורם לוותיקים .

מנהלת בית הספר, וכל צוות בית הספר הודו לכל המשתלות ולכל מנהלי המתנסים אשר שיתפו פעולה על מנת לקדם מיזם חברתי חשוב זה, בו קשישים רבים ברחבי העיר זכו לעציץ פורח עם ברכה, שהמתין להם בפתח הבית. בנוסף, נתרמו עציצים לשני בתים חמים וכן לחצר של מרפאת קופת חולים.

"משתלות שונות סיפקו לנו באהבה מגשי שתילים ותלמידינו פועלים במרץ לשתול אותם בעציצים בשימוש חוזר. בימים בהם נגזר על כולנו לשמור על ריחוק חברתי מצאנו דרכים מקוריות להגיע לקהלים שונים תוך ביטוי אהבתנו לסביבה ולקהילה", אמרה מירי ענני מנהלת התיכון, וראש העיר הוסיף "גם בימים מאתגרים אלה אנו חושבים בראש ובראשונה על הבודדים, על הקשישים ועל אלו שזקוקים לעזרתנו. יוזמת התלמידים היא מבורכת ואני מודה לצוות המתנסים, לתורמים ולכל העושים במלאכה! זוהי גאווה לעיר ולמערכת החינוך שלה!"

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים