חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מזון יבש לחתולים איך בוחרים? ומה הכי מומלץ?

 

אם אתם מגדלים חתולים בבית, אחד הדברים שאתם חייבים לשים לב אליו ולבחור אותו בצורה נכונה זה המזון אותו אתם נותנים להם. חתול שלא יקבל את המזון הנכון לו עשוי לסבול מבעיות עיכול ובעיות בריאותיות רבות ולכן חשוב לדעת כיצד לבחור את המזון היבש הנכון ביותר עבור החתולים שלכם ולשמור עליהם בריאים וחזקים

 

אם אתם מגדלים חתולים בבית, אחד הדברים שאתם חייבים לשים לב אליו ולבחור אותו בצורה נכונה זה המזון אותו אתם נותנים להם. חתול שלא יקבל את המזון הנכון לו עשוי לסבול מבעיות עיכול ובעיות בריאותיות רבות ולכן חשוב לדעת כיצד לבחור את המזון היבש הנכון ביותר עבור החתולים שלכם ולשמור עליהם בריאים וחזקים.

הרכב המזון

הדבר הראשון שחשוב לבדוק לפני שבוחרים מזון יבש לחתולים הוא ההרכב שלו. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים את המזון הנכון ביותר עבור החתולים שלכם, בדקו את המרכיבים בתוך המזון, כאשר לחתולים מומלץ כי לפחות 40% ממרכיבי המזון יהיו חלבונים.

רכשו אך ורק מזון הנמצא בתוך אריזה סגורה הכוללת את מרכיבי המזון ולא לרכוש מזון פתוח מתוך שקים גדולים אשר חולקו על ידי החנות לאריזות קטנות יותר, אלא אריזות סגורות ורשומות בהן יש את רשימת המרכיבים כדי שתוכלו לבדוק אותם.

מזון פרימיום

ההגדרה "מזון פרימיום" המופיעה על גבי אריזות המזון לחתולים היא לא רק סיסמא. מזון פרימיום הוא המזון המומלץ ביותר לחתולים שכן הוא מכיל מרכיבים איכותיים ותוספי מזון אשר הינם חיוניים לבריאותם של החתולים.

כמובן, מזון פרימיום עולה בהתאם, אך המחיר תואם לתמורה שאתם מקבלים. אם תחפשו את המחיר הזול ביותר, רוב הסיכויים שתקבלו מזון פחות איכותי וכזה המיוצר מחומרי גלם באיכות ירודה, מה שישפיע על בריאותו של החתול שלכם. ולכן המחיר יכול להיות פקטור של ממש אשר יסייע לכם להבדיל בין מזון איכותי לבין מזון פחות איכותי.

בדיקת היצרן

כאשר מדובר במזון לחיות מחמד, המותג הוא נחשב וחשוב מאוד. אם אתם רוצים לרכוש מזון יבש לחתולים שלכם ולהיות בטוחים כי אתם בוחרים את האופציה הנכונה והמתאימה ביותר עבור חיות המחמד שלכם, בדקו את היצרן. עדיף לרכוש אוכל של יצרן מוביל ומוכר, מותג אמין שאתם יכולים להיות בטוחים כי כל מוצרי המזון אותם הוא מייצר מיוצרים באיכות הגבוהה ביותר, תחת בקרת איכות קפדנית ואישורי וטרינרים.

איך לבצע השוואת מחירים?

רבים אשר מגיעים לבחור מזון יבש לחתולים מתחילים מיד בהשוואת המחירים.

קודם כל, כפי שכתבנו קודם, עליכם לדעת כי מחיר נמוך יכול דווקא להדליק אצלכם נורה אדומה ולהעיד על מזון באיכות ירודה. לכן, לפני שאתם מתחילים בכלל לבצע השוואת מחירים, בדקו את האיכות של המוצרים המוצעים לכם בחנות, את היצרן המייצר אותם וההתאמה לחתול שלכם. רק לאחר שעומדות בפניכם כמה אפשרויות אשר כולן איכותיות ומתאימות בדיוק לצרכים של החתולים שלכם, בצעו השוואת מחירים בין האפשרויות הללו בלבד.

בצורה הזו תוכלו למצוא את המחיר המשתלם ביותר, אך גם להיות בטוחים כי אתם לא מתפשרים על האיכות.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים