חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

עיריית פ”ת תפעיל גוף עירוני שיהווה תחליף לאגודה לתרבות הדיור

 

בחודשים האחורונים החליט ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, על מהלך היפרדות מסניף האגודה לתרבות הדיור המקומי ויצירת אלטרנטיבה עירונית - ”תרבות הדיור פתח תקוה”. מדובר ביוזמה ראשונה מסוגה בישראל, אשר תאפשר ליעל את השירותים לתושב ולחסוך בעלויות

 

כידוע, האגודה לתרבות הדיור הינו גוף המופעל בשיתוף הרשויות המקומיות כאשר העיריות מקצות על חשבונן את הכוח אדם שעובד בסניף האגודה המקומי ובמקביל האגודה מרוויחה גם מדמי החבר המתקבלים ע"י הלקוחות - התושבים. בדיקה שערכה עיריית פ"ת בנושא העלתה כי הוצאות סניף האגודה לתרבות הדיור הפועל בעיר הינו כ-20% מסך התקבולים. מדובר בהוצאות על אנשי המקצוע הניתנים לחברים באגודה כאשר במהלך תקופת הקורנה השירות הופחת באופן משמעותי ודמי החבר שולמו כרגיל.

בשל כך, החליט ראש עיריית פ"ת להקים גוף עירוני תחת השם "תרבות הדיור פתח תקוה" אליו נוידו עובדים בעלי הכשרה מתאימה. יודגש כי "תרבות הדיור פתח תקוה" הוא אינו גוף עיסקי ועל כן השירות לא יהיה תלוי בהכרח בהכנסות. עלות דמי החבר תשאר על 30 ש"ח ליחידת דיור בדומה לתעריף באגודה.

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג "הרשות שמה לנגד עיניה את חידוש ופיתוח המרחב הציבורי ובתוך כך מבקשת לשפר ולייעל את איכות חייהם של המתגוררים בבניינים המשותפים. כחלק מתהליך ההתייעלות שעוברת עיריית פתח תקוה בשנים האחרונות הוחלט להקים גוף עירוני, אשר ייתן שירות איכותי לתושבי העיר, תוך הבנה של הצרכים המקומיים והכרות עם התהליכים העירוניים. `תרבות הדיור פתח תקוה` תעניק לוועדי הבתים המשותפים הסבר על זכויות וחובות הדיירים, הדרכה, ליווי משפטי וייעוץ הנדסי. בנוסף יעמוד לרשות החברים עו"ד המתמחה בדיני בתים משותפים, צוות גישור שיעניק פתרונות לסכסוכים בין דיירים ובין דיירים לוועד הבית, ומהנדס בניין אשר יספק את כלל שירותי ההנדסה. מדובר בבשורה של ממש לתושבי העיר."

לפרטים באתר: http://bit.ly/tarbut-hadiur-pt
או במענה הטלפוני (ימים ב’ - ד’ בשעות 9:00-15:30): 03-9052399

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים