חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

לקראת החזרה ללימודים: ניקיונות בכל בתי הספר היסודיים

 

ביום ראשון הקרוב חוזרים ללימודים תלמידי כיתות א’-ד’ לאחר הסגר, בהתאם להחלטת הממשלה. בדיון שהתקיים עם ראש העיר חיים ביבס וגורמי המקצוע בעירייה, הוכנה תכנית עבודה מסודרת ומקיפה ששמה דגש על הניקיונות בבתי הספר והכנתם, בכדי לקבל את הילדים וצוותי החינוך באופן הטוב ביותר

 

תכנית הניקיון בבתי הספר היסודיים, כוללת את הפעלתם של זרועות הפעילות של אגף שפ"ע – תפעול, תברואה, גינון ואיכות הסביבה. בנוסף, הפעלת תכנית הניקיון כוללת גם גיוס לא פשוט של עובדי ניקיון ותברואה רבים, שהיו עד כה בחל"ת בשל משבר הקורונה.

כך, אגף התברואה מפנה ומנקה את ביתני האשפה, ואת הכניסות ושטחי הבור בבתיה"ס. עובדי איכות הסביבה מנקים ומרוקנים את עמדות המחזור הצמודות לבתיה"ס. בנוסף, צוות מצומצם של גננים מנקה ומטפח את השטחים הירוקים בגנים ובתי הספר.

עוד דאגו באגף שפ"ע, לציוות אם בית לכל בית ספר האחראית על ניהול הניקיונות בשלב הראשוני, וכן על תגבור עבודתם של החצרנים אשר מנקים את החצרות, האשפתונים והפסולת שהצטברה.

בתוך בתי הספר, עובדים צוותי ניקיון, אשר הונחו לנקות באופן יסודי את מסדרונות בית הספר והכיתות עם חומרי אקונומיקה בדגש על משטחים כמו ידיות של דלתות, חדרי שירותים –אסלות, כיורים וברזים ומשטחים נוספים. מדובר בעבודה אינטנסיבית משעות הבוקר המוקדמות עד הלילה במוסדות החינוך.

בבתי הספר רועננו הכללים, כאשר הפעם יצטרכו תלמידים כבר מכיתה א’ לעטות מסכות בזמן שהותם בכיתה ובחצר בית הספר, וכך כמובן גם צוותי החינוך, אשר קיבלו גם ציוד היגיינה אישית מהעירייה. עם החזרה ללימודים, בתי הספר ינוקו באופן מוגבר מדי יום.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים