חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

במיוחד השנה: מתן סיוע למשפחות נזקקות בעיר

 

האגף לשירותים חברתיים מסייע למשפחות נזקקות כל השנה אך בתקופת החגים ובצל ההתמודדות עם נגיף הקורונה, נעשה מאמץ גדול, במיוחד, לדאוג לכל מי שזקוק לעזרה

 

במהלך התקופה האחרונה פעל האגף לטובת התושבים תוך שיתוף פעולה הדוק עם עמותות סיוע מקומיות, בתי עסק ותושבים אכפתיים להענקת סיוע בשווי של מאות אלפי שקלים שיועדו כולם להפוך את חגי תשרי ליותר נעימים.

בין השאר ארגון נשות מודיעין "Modiin Ladies" יחד עם עמותת "ידידים- סיוע בדרכים" יצאו בפרויקט מרגש בשיתוף עם רכזת מתנדבים העירונית, רונית שטייגמן בניאן, במהלכו חילקו המתנדבים, יחד, תלושי מזון לעשרות משפחות בעיר. פרויקט זה הגיע בהמשך לסיוע הניתן כל שנה לכ-500 משפחות אשר קיבלו תלושי / סלי מזון לחגי תשרי.

בין התורמים הנוספים שנרתמו לסייע השנה: "העמותה הצרפתית", עמותת ״חזון לישראל״ עמותת "עזר מודיעין", חב"ד, קהילת יזמ"ה , "מאור למודיעין", "שלהבת המכבים", "חסד אלעד", בית העסק "אחד לבניין" יחד עם "יצחק מזרחי בע"מ", רשת המזון "ויקטורי", עו"ד ששי אלעמארי ועוד תושבים וארגונים רבים שעזרו לתושבי העיר. פעילות מרגשת נוספת נעשתה על ידי תושב העיר, גיל חודורוב, אשר בחר לתרום לניצולי שואה, ועוד תושבים שתרמו וביקשו להישאר אנונימיים בתרומתם המרגשת.

סגן ראש העיר, מחזיק תיק ההתנדבות, מויש לוי: "פעילות ההתנדבות בתקופת החגים מצטרפת לפעילות עניפה ומדהימה של עשרות ארגוני התנדבות ושל אלפי מתנדבים, גם בשגרה וגם בתקופת הקורונה.
זו זכות גדולה להחזיק בתיק ההתנדבות בעיר שבה הנתינה והדאגה לאחר מהווים אבני יסוד בהתנהגות התושבים. נקווה שנחזור לתקופה בה המתנדבים יכולים לא רק לסייע מרחוק, אלא גם פנים אל פנים, בחיבוק גדול."

מנהלת האגף לשירותים חברתיים, מרינה שדה: "אנו מתרגשים כל פעם מחדש לראות את הירתמות הקהילה בעיר לטובת המשפחות היקרות שלנו. שילוב הכוחות בין האגף לבין אותם א.נשים מדהימים הופך אותנו לקהילה חזקה וחסינה תמיד, ובתקופת משבר כמו התקופה הנוכחית במיוחד. תודה רבה על שיתוף שאין כמותו. נוכח התקופה המאתגרת והעלייה בכמות המשפחות שזקוקות לסיוע בעיר, אנחנו נמשיך לסייע ולהסתייע בארגוני המתנדבים לאלפי תושבי העיר."

רונית שטייגמן בניאן: "לקראת החגים תמיד מרגש לראות את רוח ההתנדבות והעזרה לזולת. בעיר קיימות דוגמאות רבות לתרומות מרגשות , חלקן אנונימיות לבקשת התורמים. השנה, בצל משבר הקורונה, חשיבות הסיוע הייתה עוד יותר רבה ומאתגרת וההירתמות הייתה מרגשת. זו עיר מיוחדת שאין כמותה."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים