חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הפתעה לבוגרי י”ב הטריים: ביקור בפארק המים

 

במהלך השבועיים האחרונים, נהנו בני הנוער מסיימי י”ב, מחנוכת האטרקציה הגדולה בעיר – פארק המים. הפארק, אשר טרם נפתח למבקרים, ניתן כמתנת הפתעה לבני הנוער, אשר עקב משבר הקורונה, לא יכלו ליהנות מאירועים ומסיבות סיום בבתי הספר

 

בכל יום הגיעו לפארק בני נוער מבית ספר אחר, אשר שמחו לקבל תחליף רטוב למסיבות הסיום, במפגש חברתי במתקני הפארק המהנים – חדר כושר, בריכה, מתקן מדמה גלישת גלים ועוד. בנוסף, נהנו מארטיקים וכיבוד שחולק להם במהלך היום, ביוזמת מרכז הצעירים "יודה" ומנהלת אופק.

הפעילות התקיימה על פי הנחיות משרד הבריאות, תוך הקפדה על עטיית מסכות ושמירת מרחק.

בפארק המים והספורט יוכלו התושבים ליהנות מבריכה חצי אולימפית, בריכת חוף ים המדמה גלים, בריכת פעוטות, אולמות סטודיו וחדר כושר ובית קפה לטובת באי הפארק. האטרקציה המקומית קרוב לבית, תהווה מוקד לבילוי ופנאי עבור משפחות, נוער, צעירים ומבוגרים והיא ממוקמת בסמוך למגרש הכדורגל העירוני. מהעירייה נמסר כי הודעה על פתיחת הפארק לתושבים תימסר בקרוב.

חיים ביבס, ראש העיר: "אין ספק, כי הקורונה שיבשה את מהלך החיים של כולנו ולצערנו, לא יכולנו לערוך מסיבות סיום כפי שנעשה כל שנה. על כן, אני שמח על כך שיכולנו להפתיע את בני הנוער בחוויה מיוחדת וראשונה מסוגה בעיר ולחנוך יחד את פארק המים, אשר הוקם במיוחד בשביל הצעירים והילדים בעיר. אני מאחל בהזדמנות זו, גיוס קל והמשך דרך צלחה לכל בני הנוער שלנו."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים