חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

קשובים ומתחדשים: עמידר משיקה שירות חדש

 

עמידר משיקה קו המספק מענה פרטני ומקצועי לדיירי דיור ציבורי המתגוררים בדירות המצויות בתהליך התחדשות עירונית בחולון ובבת ים

 

בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון להענקת שירות איכותי לדיירי הדיור הציבורי, הציגה עמידר החדשה באחרונה קו ייעודי שיספק מענה מקצועי ופרטני לפניות הדיירים שבבניין בו הם מתגוררים מתבצעים תהליכי התחדשות עירונית. מטרת הקו הינה כאמור שיפור השירות, מתן מענה לשאלות ומידע שוטף לגבי התקדמות התהליך.

כ-3,000 בתי אב המתגוררים בדירות שבניהול חברת עמידר, מצויים בימים אלה בשלבים שונים של תהליך התחדשות עירונית (פינוי-בינוי ותמ"א 38). כעת, לרשותם אותם הדיירים אפשרות לפנות באופן ישיר ובמגוון נושאים הקשורים לתהליך, על כל שלביו, וזאת באמצעות הודעת SMS או במסרון בוואטסאפ.

באמצעות שירות זה יוכלו הדיירים, בין השאר, להעלות את צורכיהם עוד בשלבי המשא ומתן, להתעדכן בשלבי הפרויקט השונים, לקבל מידע אודות זכויותיהם ועוד.

מנכ"ל חברת עמידר החדשה, שאול גליקסברג, אמר: "מדובר בצעד נוסף לשיפור וייעול השירות שאנו מעניקים ללקוחות הדיור הציבורי. כידוע, תהליכי התחדשות עירונית הינם תהליכים מורכבים שלאורכם עולות לא מעט שאלות. אנו שמחים לספק לדיירנו פלטפורמה ייעודית, באמצעותה יוכלו לקבל מענה מקצועי לשאלותיהם".

לרשות לקוחות חברת עמידר עומדים מגוון ערוצי תקשורת נוספים ובהם: אפליקציית ’עמידר בשבילך’, מוקד השירות הטלפוני 6266*, אתר האינטרנט של החברה וכן עמוד הפייסבוק - ’עמידר החדשה’.

פניות בנושא התחדשות עירונית:  051-2084090

 

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים