חיפוש
 
לדף הבית >>     בית המשפט >>

נפצעה בתאונת דרכים ותפוצה ב-240 אלף שקלים

 

”תושבת מודיעין שנסעה ברכב חברתה ונפצעה בתאונה תבעה את חברת הביטוח של הרכב על נזקי הגוף שנגרמו לה מהתאונה. התוצאה פיצוי בסך של 240 אלף שקלים..”. להמשך קריאת הכתבה של עו”ד ניסן מנו, מנהל פורום בתחום נזקי גוף ורשלנות רפואית- כנסו

 

נפצעה בתאונת דרכים ותפוצה ב-240 אלף שקלים

תושבת מודיעין שנסעה ברכב חברתה ונפצעה בתאונה תבעה את חברת הביטוח של הרכב על נזקי הגוף שנגרמו לה מהתאונה. התוצאה פיצוי בסך של 240 אלף שקלים.

בחודש אוגוסט 2014, נסעה תושבת מודיעין ברכב חברתה, כאשר רכב נוסף התנגש ברכבן. כתוצאה מאירוע התאונה נפצעה האישה במנגנון של צליפת שוט בעמוד השדרה.
הנפגעת פונתה במד”א למרכז הרפואי שיבא בתל השומר, ובבדיקות שעבר התגלו כאבים בכל הגוף ובעמוד השדרה. עם שחרור  הומלץ על המשך מעקב רפואי בקופ”ח. בהמשך התפתחה לנפגעת מחלת פיברומיאלגיה.

בתביעה שהגיש בשמה  עו"ד ניסן מנו ממודיעין, הוא ביקש לחייב את חברת הביטוח לפצות על  כל הנזקים שנגרמו לה, לרבות פיצוי בגין אבדן כושר השתכרות לעבר ולעתיד, הפסדי פנסיה, הוצאות רפואיות ונסיעות, הוצאות בגין עזרת הזולת ופיצוי בגין כאב וסבל. חברת הביטוח הכירה בחובתה לפצות את הנפגע, אך טענה שסכום הפיצויים שנדרשה לשלם מופרז.

לצורך קביעת הנכות שנותרה לנפגע בעקבות התאונה, מינה בית המשפט מומחה רפואי מטעמו בתחום הריאומטולוגי אשר בדק את הנפצעת וקבע את נכותה הצמיתה כתוצאה מהתאונה בשיעור של 10%.

עיקר המחלוקת בשאלת גובה הנזק הייתה, הן לעניין בסיס השכר של התובעת, לפיו יש לחשב את הפיצוי המגיע לו בגין ראש הנזק של הפסד השתכרות לעבר ולעתיד, והן לעניין שיעור הנכות התפקודית שנותרה לתובעת.

עו"ד מנו טען כי התאונה פגעה קשה בבריאותה של האישה ובתפקודה, וכי היא איבדה את כושר עבודתה לצמיתות, בעקבות התאונה. לעומת זאת, חברת הביטוח טענה שהנכות שנקבעה לתובעת בגין התאונה היא זניחה ואיננה משפיעה על תפקודה כלל.

בית המשפט שמע את הצדדים והציע לפצות את התובעת בסך של 240,000 ₪. לאחר משא ומתן ארוך שנערך בין הצדדים, הסכימה חברת הביטוח לפצות את התובעת כפי שהציע בית המשפט ובעקבות זאת בוטל כתב התביעה. 


עו"ד ניסן מנו.

יש לכם עוד שאלות לניסן מנו עו”ד - רשלנות רפואית ונזקי גוף? כנסו!

הפייסבוק שלי  

0502375955    www.mano-law.co.il

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים