חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

עיריית ראשון לציון מבקשת לקיים ישיבת מועצה בשיחת וידאו

 

על רקע הדיווח בשבוע שעבר על עובדת עירייה שאובחנה חיובית, פנה ראש העירייה למשרד הפנים לקדם הצעת חוק שתאפשר לרשויות המקומיות לקיים היוועדות חזותית * קינסטליך: ”ברוח התקופה שמעודדת להפחית במפגשים אישיים, אני סבור שהגיעה העת שמשרד הפנים יאפשר זאת”

 

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך פנה לשר הפנים, אריה דרעי, וביקש לקדם הצעת חוק שתאפשר לרשויות המקומיות לקיים היוועדות חזותית, כלומר ועידה הנערכת באמצעות שימוש בווידאו במעגל סגור ואמצעי תקשורת שמע כתחליף למפגש פנים אל פנים, למשל באמצעות יישום זום.

כבר היום נערכות ישיבות רבות בארץ באופן זה, אפילו ועדות בכנסת נערכות במתכונת זו. הרקע לפנייה הוא הדיווח בשבוע שעבר על עובדת בבניין העירייה שאובחנה חיובית לנגיף. מדובר בעובדת שמשרדה ואופי עבודתה מחייבים אינטראקציה שוטפת עם בכירים בעירייה. זו הסיבה שחלק מהבכירים נדרשו לעבור בדיקה בעצמם ולשהות בבידוד עד לקבלת התוצאות. ראש העירייה, רז קינסטליך, עבר בעצמו בדיקה שנמצאה שלילית. יש לציין כי זו הפעם השנייה שראש העירייה עובר בדיקת קורונה, כאשר הפעם הראשונה הייתה לפני כשלושה חודשים עת שהה ראש העירייה באולמו של שופט בית המשפט השלום שנמצא חיובי לנגיף.

קינסטליך שהה בבידוד בביתו ומשם המשיך לנהל את ענייני העירייה "בצוק העיתים וברוח התקופה שמעודדת להפחית במפגשים אישיים, אני סבור שהגיעה העת שמשרד הפנים יעשה מעשה, ינקוט בעמדה אמיצה ויאפשר את קיומן של ישיבות מועצה בשלטון המקומי בהיוודעות חזותית" כתב קינסטליך.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים